Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Hadde dommeren gjort jobben sin så hadde United vært en klubb man kunne spille mot uten å bli bortdømt og alt hver jævla gang. Dere har fått minst 2 seire alene pga dommer. Liverpool og i dag.

 

hahaha! Bitterheten! Det var offside, det var ikke rødt kort til Torres (i den situasjonen) og United skulle hatt straffe. Bryr meg forøvrig fint lite. Fantastisk deilig med tre poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde dommeren gjort jobben sin så hadde United vært en klubb man kunne spille mot uten å bli bortdømt og alt hver jævla gang. Dere har fått minst 2 seire alene pga dommer. Liverpool og i dag.

 

Liverpool? Soleklart rødt kort. I dag var vi heldige, Chelsea har vært heldige før. Ro deg ned nå, gå og ta deg en runk eller noe, rydd opp litt i hodet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde dommeren gjort jobben sin så hadde United vært en klubb man kunne spille mot uten å bli bortdømt og alt hver jævla gang. Dere har fått minst 2 seire alene pga dommer. Liverpool og i dag.

 

Hadde dommerne gjort jobben sin hadde vi vunnet ligaen i 2009/10, samt ifjor. Kom faen ikke her å si at dommerne favoriserer oss, det er overhodet ikke sant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva er det tullet om at dommerne hjalp oss? Hadde dommeren gjort jobben sin ordentlig, så hadde Torres vært i dusjen allerede i første omgang. Sånne karatespark har ingenting på en fotballbane å gjøre. Vær glad han bare er suspendert i ligacupen på onsdag.

Vel, Torres skulle vært ute, men da hadde kampen vært en helt annen.

Lenke til kommentar

Hva er det tullet om at dommerne hjalp oss? Hadde dommeren gjort jobben sin ordentlig, så hadde Torres vært i dusjen allerede i første omgang. Sånne karatespark har ingenting på en fotballbane å gjøre. Vær glad han bare er suspendert i ligacupen på onsdag.

Si meg, skal jeg lete opp hva du og alle de andre hyklerne her skrev da Evans karatesparka Drogba? Da ble det ikke engang gult...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hva er det tullet om at dommerne hjalp oss? Hadde dommeren gjort jobben sin ordentlig, så hadde Torres vært i dusjen allerede i første omgang. Sånne karatespark har ingenting på en fotballbane å gjøre. Vær glad han bare er suspendert i ligacupen på onsdag.

Si meg, skal jeg lete opp hva du og alle de andre hyklerne her skrev da Evans karatesparka Drogba? Da ble det ikke engang gult...

 

Hehe ja, den husker jeg. Det ble faktisk gult, til Drogba :D Husker jeg ikke var helt uenig heller, mannen var jo ca en halvtime for sent ute i en duell og hadde sendt Evans opp på øvre tribune hadde han ikke forsvart seg.

 

Lenke til kommentar

Hoff. Fint at du klarer å være realistisk for en gang skyld. Vi har fått hjelp, men vi sitter ikke å blå nekter for det slik mange av supporterne fra klubben din gjør. Uansett så har United fått Dommer hjelp i 3 kamper på rad mot Chelsea og klarer ikke folk å se det så er det faen ikke rart dommere ødelegger denne kampen med god hjelp av FA.

 

Cluttenberg er en skam uansett. Man setter ikke opp dommere som er redd for å runke i en slik kamp. Her trengs beis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er vel ingen som benekter det? Tror uansett at United hadde vunnet kampen. Det første røde kortet var så soleklart som man får det, og 11 mot 10 med en drøy halvtime igjen er det stor fordel United.

Det er vel ingen som benekter det? Tror uansett at United hadde vunnet kampen. Det første røde kortet var så soleklart som man får det, og 11 mot 10 med en drøy halvtime igjen er det stor fordel United.

Vel, de spilte jo med 2 mann mer i 25 minutt, syns de skapte usannsynlig lite bortsett fra et offside mål.

Lenke til kommentar

Chelsea kjørte over United før de fikk hjelp.

 

Hæ? Dere eide andre omgang til dere fikk målet, men så tok vi mer og mer over. Forstår du er forbanna, men du kan vel være litt ærlig med deg selv.

 

Edit: Den første utvisningen var også en direkte konsekvens av dette.

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig frustrerende at det er nok engang dommerne som avgjør disse oppgjørene. Men det er bra å se at vi greier å svare selv om åpningsminuttene var svake. Torres ute i ligacupen er ikke så krise, ville nok ikke startet den uansett. Ivanovic er litt verre, men det blir spennende å se hvordan Cesar gjør det fremover.

Lenke til kommentar

Ja, ok. Kan ikke skyte på meg å ha fulgt med så lenge, men har fått med meg kjempe-offsiden til Drogba. Men på de 3 siste oppgjørene så teller jeg 3 offside-mål og et straffespark som ikke skulle vært. Alle målene avgjørende for at United tar poeng. Og dette er ikke kritikk av klubben, men av dommerne som gang på gang greier å gjøre så store feil.

Lenke til kommentar

Chelsea ble sikkert bortdømt på 50 tallet. Skal vi begynne å føre statistikk så vi kan bruke det om 10 år?

 

Ja, ok. Kan ikke skyte på meg å ha fulgt med så lenge, men har fått med meg kjempe-offsiden til Drogba. Men på de 3 siste oppgjørene så teller jeg 3 offside-mål og et straffespark som ikke skulle vært. Alle målene avgjørende for at United tar poeng. Og dette er ikke kritikk av klubben, men av dommerne som gang på gang greier å gjøre så store feil.

 

Enig. 3 offside mål, og to drit billige straffer. På 3 kamper er 5 mål gitt av dommere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...