Muggkaare Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det her er fantastisk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Hvis han ikke får komme innpå når det står 2-2 og vi har to mann mer på banen, da forstår jeg ikke hvorfor han skal fortsette med fotball på toppnivå. Jeg må ærlig innrømme at jeg ser helst at Giggs legger skoene på hylla. Han bidrar med lite og ingenting når han først er på banen. Trist men sant. Enig der. Han skulle ha lagt opp på topp. Sommeren 11 f.eks. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg fortsetter å fjerne innlegg fra begge leire som går på person. Til info. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tror det er siste kampen jeg gidder å se med Clattenburg som dommer, gjør så mye tvilsomme bedømmelser hver gang han er på banen. Ødelegger hele kampen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Medgangssupporter? Har vært united-supporter i gode 18 år nå(jeg er 21). 3 år gamle supportere er hardcore! 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Man Utd fansen synger: Where's your racist centre half? Klasse! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Titta! Hernandez har tatt på seg offside-skoene igjen... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Flaks? Ja. Feil dommeravgjørelser? nei. Takk. Da vet jeg at jeg kan ta deg som en uvitende medgangssupporter. Medgangssupporter? Har vært united-supporter i gode 18 år nå(jeg er 21). Og eneste dommeravgjørselen som er feil, er handsen til Luiz. Kan være det var offside også, men der må vi nok vente til de viser det ordentlig. Om det så var offside, så er det jo ikke sånn at Chelsea ALDRI har fått offside mål mot United. Det driter jeg i. Du kan ikke si historien har noe å si for dømmingen i dag. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Medgangssupporter? Har vært united-supporter i gode 18 år nå(jeg er 21). 3 år gamle supportere er hardcore! Har det noe med saken å gjøre? Jeg har vært Unitedsupporter så lenge jeg kan huske. Hvis man da er medgangssupporter, javell. Da er jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tror det er siste kampen jeg gidder å se med Clattenburg som dommer, gjør så mye tvilsomme bedømmelser hver gang han er på banen. Ødelegger hele kampen. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Herregud, dommer. RvP var jo ikke involvert i spillet, hvorfor blåse offside?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Herregud, dommer. RvP var jo ikke involvert i spillet, hvorfor blåse offside?! Når måtte du være i fotballen for å være med i spillet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Helt jævlig at vi ikke dreper denne kampen. Lukter 3-3. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Mark Clattenburg er for øvrig rangert som en av de bedre dommerne i PL. Sier litt om standaren på dagens dommere... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Oj wtf. HAHAHA, ser dere De Gea der? Sliter med å skjule smilet sitt. Jeg tolket det som om han sa noe støttende til sin landsmann, som neppe var positivt om Clattenburg, og at han skjuler ordene for å ikke bli straffet i etterkant. Ingen andre som tenkte på det samme som meg? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Medgangssupporter? Har vært united-supporter i gode 18 år nå(jeg er 21). 3 år gamle supportere er hardcore! Har det noe med saken å gjøre? Jeg har vært Unitedsupporter så lenge jeg kan huske. Hvis man da er medgangssupporter, javell. Da er jeg det. Du har vel i grunn ikkje hatt noko motgang endå, så det er litt tidleg å uttale seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Reprisen igjen nå, ser fryktelig ut som han kommer fra offside. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ikke offside. Feil stopp på reprisen. Tusen takk for at du deler gal informasjon med resten av oss. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Di Matteo er en skikkelig sportslig kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå