Sealine Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei! Jeg skal ha nytt kabinett, og det vil da si, ikke et av de ferdig sammensatte (strøm og kabinett). Jeg har tenkt på dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=PSR4698D7W Noen som har erfarninger med dette kabinettet? noen norske tester dere vet om? Og så lurer jeg om noen kan svare meg på dette viktige spm'et: Hvor mange vifter er det plass til i hvilken strl? Mvh Petter! Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 for å svare på det siste: det finnes ikke svar, det finnes servertårn som ikke tar ei eneste vifte mens det samtidig finnes minitowers som tar 4, så det varierer helt utfra hvilken produsent å hvilken viftedim Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du har jo allerede en post om dette :o :o :o Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Du har jo allerede en post om dette :o :o :o snekker'n: i den andre posten beklaget jeg dobbeltpostinga. Jeg glemte og gjøre det her, beklager igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå