rolvs Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Her kan dere diskutere iPad mini. Litt fakta: * Vekt: 308 gram. * Farger: svart og hvitt * Skjerm: 7.9" * Oppløsning: 1024 x 768 (identisk med iPad 2) * A5-brikesett * 10 timer batterilevetid * LTE-modeller * FaceTime HD-kamera * 5MP iSight-kamera (Kilde: ITavisen) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Legg til litt bilder og priser =) Skal nok skaffe meg denne selv, svart 32 gb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Priser og info her: http://store.apple.com/no/buy/home/shop_ipad/family/ipad_mini Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 iPad mini er helt nydelig! Fikk holde en i går, passet perfekt i hånden. Ja, man ser at det ikke er retina. Men om man overlever det er det en kjempeflott tablet Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Kjøpte en svart 16gb i dag, et solid stykke maskinvare. Men så var det bare å finne et godt cover da, de hadde ikke fått inn noen på Eplehuset enda. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 iPad mini smart cover finnes på lokale Eplehuset mitt hvertfall.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det varierer nok fra butikk til butikk, dette var i Stavanger kl. 10 i dag. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hvordan er denne å lese på? vurderer å kjøpe denne som en studybuddy. Den virker gankse god å lese powerpointer og notater på. Samt at jeg liker størrelsen. Syns en vanlig ipad blir for stor. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Var på eplehuset og sjekka ut ipad mini idag. Sammenligna med ipad med retina skjerm. Ingen tvil om at skjermen på ipaden var best, men så ingen forskjell ved avspilling av f.eks NRK nett-tv. Men fordelen med ipad mini er at den er så mye lettere, mens ipaden føltes tung(mulig jeg trenger styrketrening). Til tross for dårligere skjerm, så likte jeg ipad mini best. Ipad mini var den jeg ville kjøpe, men var selvfølgelig utsolgt. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Var på eplehuset og sjekka ut ipad mini idag. Sammenligna med ipad med retina skjerm. Ingen tvil om at skjermen på ipaden var best, men så ingen forskjell ved avspilling av f.eks NRK nett-tv. Men fordelen med ipad mini er at den er så mye lettere, mens ipaden føltes tung(mulig jeg trenger styrketrening). Til tross for dårligere skjerm, så likte jeg ipad mini best. Ipad mini var den jeg ville kjøpe, men var selvfølgelig utsolgt. Elkjøp/ Lefdal hadde 100+ inne idag tidlig jeg bestilte nå og det er 5 igjen. http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/IPADMMD528KNA/ipad-mini-7-9-16-gb-wi-fi-sort Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Noen som vet om de har inne i stavanger et eller annet sted. Vet jeg er lovlig sent ute. Hadde tenkt å kjøpe en mini til dama eller en brukt mbp, evt gi f i alt det, og kjøpe en wii u til meg selv. hm Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 http://t.itavisen.no/905494/test-ipad-mini -Da kom en velfortjent test jeg elsker dette brettet. 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Definitivt det mest sexy appleproduktet jeg har hatt labbeme mine på! Og jeg hærer wgentlig ikke i"anything"! Men fikk litt lyat på denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 iPad mini 16 GB WiFi til 1990 på Lefdal nå. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
@knekten Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Vurderer å selge min mini. Svart 16 G kun wifi. Den er 100 prosent strøken og har alltid hatt på smartcover som også medfølger ved salg. Noen som har en ide om hva jeg kan forlange for den? Eske og kvittering. Grunnen til salg er at jeg har Android tlf og skal kjøpe meg Note 8 når den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Luigi85 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hei er det noen som vet om man har noe særlig utvalg av norske bøker på ipad mini ? slike bøker som man vanligvis kan leie på biblioteket , lærebøker, hisoriebøker etc ? Lenke til kommentar
@knekten Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hei er det noen som vet om man har noe særlig utvalg av norske bøker på ipad mini ? slike bøker som man vanligvis kan leie på biblioteket , lærebøker, hisoriebøker etc ? Er det samme utvalget som Ipad ellers. Ikke noe forskjell på om det er mini. Lenke til kommentar
Luigi85 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 oki , men vet ikke hva som finnes til ipad heller , får man slike norske bøker ? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ser den har vært på tilbud til 1990,- for en stund tilbake. Noen som tror/vet om noe lignende er mulig igjen? Lenke til kommentar
KLB Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har akkurat fått min første Apple dings. En iPad mini :-) Deilig liten sak! Jeg lurer på om den automatisk switcher mellom trådløst nett og mobildata, eller om jeg må slå av mobildata når det er wifi tilgjengelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå