Gå til innhold

Hvorfor er synlig/skjult funksjonen blitt endret?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Velkommen,

 

Før når jeg besøkte forumet, da logget jeg inn automatisk som skjult, men nå må jeg aktivere skjult manuelt hver eneste gang jeg besøker forumet. Min patruljering på forumet ønsker jeg skal være privat til enhver tid.

 

Hvorfor er denne funksjonen blitt endret? Mulig å tilbakestille endringen?

 

Søker bare svar fra administrator :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tilfelle du ikke aksepterer Herr Bruns gode og korrekte svar:

 

Du kan fortsatt logge på som skjult bruker. Man har to haker i innloggingsboksen: Den ene er for å huske innloggingen (ikke bli automatisk utlogget), den andre for å logge på som skjult bruker. Dersom du haker av for begge så forblir du vel skjult til du logger ut manuelt (eller logger på fra annen datamaskin).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå skjedde det samme tullet igjen. Jeg ble innlogget som synlig idag, og nå må jeg endre den til skjult. Igår skjedde dette ikke, men når jeg opprettet tråden skjedde det.

Lenke til kommentar

Nå skjedde det samme tullet igjen. Jeg ble innlogget som synlig idag, og nå må jeg endre den til skjult. Igår skjedde dette ikke, men når jeg opprettet tråden skjedde det.

 

Hvis du gir oss litt mer informasjon, som hvilken nettleser og hvilket operativsystem du bruker, skal vi se om vi klarer å reprodusere feilen.

Lenke til kommentar

Den informasjonen forventet jeg at dere allerede hadde, ettersom dere har tidligere postet statistikker fra forumet. Som for eksempel følgende tråd: http://www.diskusjon...c=1279734&st=20

 

Jeg ser det som bortkastet å bruke tid på å rote i statistikk og admin-systemer jeg ikke er kjent med når jeg kan stille deg et spørsmål og få et raskt svar. ;)

 

Forøvrig: Logger du ut av forumet mellom hver «økt»? Har du prøvd det vanlige, som å slette cookies og nullstille nettleseren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...