Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 joda..du sier noe der. Men jeg har tittet på denne strømforsyningen, den burde vel funke? http://www.netconnection.no/lucys/produkter/ttpsu.htmlOg i tilleg er jeg veldig fan av Tt :-) Joda, den burde absolutt funke! Jeg er bare litt opptatt av at PC'en ikke skal støye så mye. den har støy lydutslipp på kun 25dba da... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 joda..du sier noe der. Men jeg har tittet på denne strømforsyningen, den burde vel funke? http://www.netconnection.no/lucys/produkter/ttpsu.htmlOg i tilleg er jeg veldig fan av Tt :-) Joda, den burde absolutt funke! Jeg er bare litt opptatt av at PC'en ikke skal støye så mye. den har støy lydutslipp på kun 25dba da... 25db? er det mye? Jeg mente ikke at den bråkte. Jeg mente bare at jeg anbefalte den fortron/source strømforsyningen fordi jeg er opptatt av å ha en støysvak PC og at den forton/Source strømforsyningen skal være veldig støysvak. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 joda..du sier noe der. Men jeg har tittet på denne strømforsyningen, den burde vel funke? http://www.netconnection.no/lucys/produkter/ttpsu.htmlOg i tilleg er jeg veldig fan av Tt :-) Joda, den burde absolutt funke! Jeg er bare litt opptatt av at PC'en ikke skal støye så mye. den har støy lydutslipp på kun 25dba da... 25db? er det mye? Jeg mente ikke at den bråkte. Jeg mente bare at jeg anbefalte den fortron/source strømforsyningen fordi jeg er opptatt av å ha en støysvak PC og at den forton/Source strømforsyningen skal være veldig støysvak. da så tenkte du mente at den jeg har plukket ut bråkte litt. 25dba er ikke mye ihvertfall går for den jeg Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 da så tenkte du mente at den jeg har plukket ut bråkte litt. 25dba er ikke mye ihvertfall går for den jeg Good choice sir :-) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Antec True Power 480 w med blått lys i :wink: Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 and nice teamwork Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Antec True Power 480 w med blått lys i :wink: den er dyr da snekker'n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Den er det, men det finnest et meget bra alternativ til ca halve prisen og den er lydløs, nemmelig fourtron/source 350W m 120mm vifte. Denne har jeg selv prøvd og garanterer at den er bra. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Den er det, men det finnest et meget bra alternativ til ca halve prisen og den er lydløs, nemmelig fourtron/source 350W m 120mm vifte. Denne har jeg selv prøvd og garanterer at den er bra.Det var jo den jeg foreslo jo ... Se selv. Denne er jo ganske bra da :-) Ihvertfall veldig stillegående pga. 120mm vifte. Står 350W men i praksiss yter den godt over det, nesten 400W. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Den er det, men det finnest et meget bra alternativ til ca halve prisen og den er lydløs, nemmelig fourtron/source 350W m 120mm vifte. Denne har jeg selv prøvd og garanterer at den er bra.Det var jo den jeg foreslo jo ... Se selv. Denne er jo ganske bra da :-) Ihvertfall veldig stillegående pga. 120mm vifte. Står 350W men i praksiss yter den godt over det, nesten 400W. Beklager så ikke den :o Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Beklager så ikke dennp:P :-) Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 nå har jeg bestemt meg for denne: http://www.netconnection.no/lucys/produkter/ttpsu.html strømforsyninga. Kabinett, er jeg fortsatt ikke helt sikker på. Men dere, hva betyr det at det er en ThermalTake 400W PFC Powersupply? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå