Sealine Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei! Jeg skal ha nytt kabinett, og det vil da si, ikke et av de ferdig sammensatte (strøm og kabinett). Jeg har tenkt på dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=PSR4698D7W Noen som har erfarninger med dette kabinettet? noen norske tester dere vet om? Og så lurer jeg om noen kan svare meg på dette viktige spm'et: Hvor mange vifter er det plass til i hvilken strl? Mvh Petter![/i] Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 BEKLAGER dobbelt postinga det lagga.. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg må bare nevne at det har Sky Hawk kabinetter på Komplett.no også, f.eks. dette til kr 632. Elles så kan du jo merke deg at de har en del kabinetter på tilbud på nettopp Microplex, f.eks. ColorMaster TT som jeg har ett av selv. Jeg er meget fornøyd med det. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Jeg må bare nevne at det har Sky Hawk kabinetter på Komplett.no også, f.eks. dette til kr 632. Elles så kan du jo merke deg at de har en del kabinetter på tilbud på nettopp Microplex, f.eks. ColorMaster TT som jeg har ett av selv. Jeg er meget fornøyd med det. jeg vet det. men liker egentlig akkurat det kabinettet, og når jeg kjøper ny pc skal jeg handle hos psdata, mpx og microplex. orker ikke ta med komplett også. Men vet noen hvilke vifte strl og hvor mange du kan sette inn? Og jeg la foresten merke til denne kjedelige meldingen: (Kabinettet avbildet har blå katodelys montert - medfølger ikke) Noen som vet HVOR jeg kan skaffe et slikt lys? Mvh Petter Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 komplett.no microplex.no Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 komplett.no microplex.no der finner jeg liksom hva av det jeg nevnte over? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 ok, da har jeg bestem meg for dette kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/p.../psr4698d7w.jpg og så lurer jeg på hva slags katode lys må jeg sette på for og få samme efekten som på bildet? en katode utenpå viften i føren eller? Vær så snill og hjelp meg Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Anbefaler ikke Skyhwak, har det sjøl ..! Ta heller gode gamle cieftech..=) Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Anbefaler ikke Skyhwak, har det sjøl ..! Ta heller gode gamle cieftech..=) kan du ikke heller forklare meg hvorfor jeg ikek skal velge skyhawk? Chieftec er uaktuelt for meg, de er rett og slett kjedelige. og jeg skal ha strømforsyning på over 400w. Skyhawk kabinettet jeg ahr valgt, er rett og slett pent og se på -Og for det andre, du som selv har Skyhawk kabinett, hvor mange vifter er det plass til i kabinettet, i hvilken størrelse ? Mvh Petter! Lenke til kommentar
gill bates Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 er det sånne katodelys du er ute etter? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 er det sånne katodelys du er ute etter? det er akkurat det jeg ikke er sikker på, for når du ser på kabinettet jeg skal kjøpe: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=PSR4698D7W så ser du hvordan katode lyset, lyser. Jeg vil ha det helt likt som på bildet. Og da håper jeg noen har peiling på akkurat hvilken katode jeg skal kjøpe? cm strl osv..? Og så var det det med hvor mange vifter i hvilken strl jeg kunne putte inn? Veldig fint om noen gadd svare meg Mvh Petter Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg synes heller ikke du burde velge sky Hawk. synes rett og slett ikke de er noe stilige. Lian Li derimot, det er stilig det:woot:! Men Lian-Li er vel en del dyrere enn det du hadde tenkt. til gjengjeld får du hva du betaler for da. Chieftek blir jo litt for kjedelig da... Så Sky Hawk er vel bra nok, til den prisen du tenker på. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 bare fyr inn et 30cm kalkode blått lysrør så får du samme som på bildet. vil heller ikke anbefale det kabinetter lilan lie er kvalitet! Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvis det Sky Hawk kabinettet det er snakk om bare koster 632 kr så kan du jo legge på noen hundrelapper og så får du gjenomført Lian Li kvalitet ! F.eks: -Lian Li PC50 USB til 895kr u/strømforsyning -Lian Li PC602BUSB til 995 kr u/strømforsyning I tillegg burde man ha front-deksler til CD/DVD-ROM og diskett stasjon (finnes i to passende farger) Muligens litt dyrt, men det er verdt det. Selv skal jeg kjøpe Lian Li PC61USB. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 forskjellen på rund og kald katode? Og foresten, hvilken strømforsyning burde jeg velge? (over 400w) og gjerne billig. Får man tak i LianLi strømforsyninger? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 kjøp deg heller dette Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 hva med denne: http://www.netconnection.no/lucys/produkter/ttpsu.html strømforsyningen? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Får man tak i LianLi strømforsyninger? Siden du skriver Lian Li strømforsyninger har du vel tenkt til å kjøpe Lian-li kabinett og? Tror nok ikke Lian-Li strømforsyninger finnes. Jeg har aldri sett det ihvertfall... Men denne er jo ganske bra da :-) Ihvertfall veldig stillegående pga. 120mm vifte. Står 350W men i praksiss yter den godt over det, nesten 400W. Ellers så har jeg hørt bra ting om Antec, Smartcooler, Zalman osv. En 400W strømforsyning er vel en 400W? Jeg mener, en hvilken som helst 400W'er burde vel fungere så sant man ikke har spessielle krav til f.eks støysvakhet osv. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Får man tak i LianLi strømforsyninger? Siden du skriver Lian Li strømforsyninger har du vel tenkt til å kjøpe Lian-li kabinett og? Tror nok ikke Lian-Li strømforsyninger finnes. Jeg har aldri sett det ihvertfall... Men denne er jo ganske bra da :-) Ihvertfall veldig stillegående pga. 120mm vifte. Står 350W men i praksiss yter den godt over det, nesten 400W. Ellers så har jeg hørt bra ting om Antec, Smartcooler, Zalman osv. En 400W strømforsyning er vel en 400W? Jeg mener, en hvilken som helst 400W'er burde vel fungere så sant man ikke har spessielle krav til f.eks støysvakhet osv. joda..du sier noe der. Men jeg har tittet på denne strømforsyningen, den burde vel funke? http://www.netconnection.no/lucys/produkter/ttpsu.html Og i tilleg er jeg veldig fan av Tt :-) Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 joda..du sier noe der. Men jeg har tittet på denne strømforsyningen, den burde vel funke? http://www.netconnection.no/lucys/produkter/ttpsu.htmlOg i tilleg er jeg veldig fan av Tt :-) Joda, den burde absolutt funke! Jeg er bare litt opptatt av at PC'en ikke skal støye så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå