Gå til innhold

Gått over til Opera nå, men vil favorittene mine gjøre det s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-11 21:16, ZAN skrev:

men hvorfor gå over til opera, de "synger" jo på siste verset anyway.

uansett hvor de er i sangen sin, så er opera mye bedre enn ie. og det er nesten utelukkende takket være de helt utrolig geniale mousegestures!

Lenke til kommentar

..Opera 6.0 er det beste som kunne ha skjedd min daglige surfe opplevelse. Det er raskt, det er flesibelt, det har mouse gesture (selv om jeg ikke har lært dem alle enda).

Jeg begynnte med den første versjonen som kom ut fra IE, så byttet jeg over til NS, og så tilbake til IE. Det jeg har lagt merke til med IE og NS de siste årene (intil nå da) er at det har aldri skjedd noe store forandringer,ihvertfall ikke i mine øyner. Helt til Opera 6.0 kom ut :razz:

Jeg elsker Opera, noe om har vært et UTROLIG irriterende moment for meg er hvis jeg surfer på noen sider, så er det somregel en eller annen side som låser hele browseren, her har jeg mulighet til åpne opp Opera og gjennopprette alle sidene jeg surfet på. Takk for denne funksjonen :grin:

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar

Den 'obligatoriske' reklamen er ikke så ille da, har etter mange års sørfing utviklet en 'blind flekk' for bannere. Like greit å ha banneren der, de får sikkert mer penger for den i lengden enn om jeg kjøper en lisens.

Postbanken.no får Opera 6.0 til å klikke på PC-en min (jobbPC med win2k), flere som har samme probb?

Lenke til kommentar

Jepp, reklamen blir borte når du betaler og får koden.

Og Opera har en så deilig funksjon, jeg liker å surfe med to vinduer siden av hverandre siden jeg kjører 1600x1200

Og da kan jeg bare trykke på tile, istedenfor å måtte drive med IE6s vinduer.

Dumt at noen webmastere bare sjekker om tingene fungerer i IE, men det er dems problem.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-12 14:08, GalFisk skrev:

Postbanken.no får Opera 6.0 til å klikke på PC-en min (jobbPC med win2k), flere som har samme probb?

Har ikkje testa akkurat Postbanken, men enkelte av sidene på Nettavisen lagar litt krøll ein gong i blant.

However, i dag er det lagt ut versjon 6.01, så kanskje enkelte buggane er fiksa der?

Lenke til kommentar

6.01? virkelig? endelig? må si jeg har gleda meg som en unge til alle bug-fixa (opera 6 likte ikke maskinen min, i motstetning til 5.12!)

(spurte til opera)

klikk på bannerne en gang i blant i arbeidstida, gutter! -vi må ha noen som slåss mot ms på annen måte enn "ban ms" "ms suger" og alle de der faktaene som ikke duger til noe!

(nei, nå ble jeg emotional :eek: )

Lenke til kommentar

Mine favoritter med opera er vindu i vindu, mouse gesturene, ruta for søk på en valgt søkemoter selv om jeg bruker google som er forinnstilt.

kjempegrei layout og fornuftig plassering av knapper og slikt.

Trykker en gang iblant på reklamen for å støtte liksom.

Eneste gangenene jeg bruker Iexplorer er når jeg skal bruke sider med mye java etter som microsoft virtual machine sin ødelegger resten på mitt system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...