Tmz Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei, jeg er da ute etter nye serier, er sikkert en hel del jeg har glemt men her er det jeg allerede har sett Big bang theory Two and a half men How i met your mother Breaking bad chuck Burn notice Entourage Vel det var det jeg kom i farta, har sett en hel del mer som jeg ikke har sett ferdig, enten pga pause eller fordi jeg mistet interessen, prison break, 24, walking dead, sons of anarchy, dexter, suits, Har begynt å se på the office, siden endel venner sier det er bra, men synes det virker litt tamt nå i starten ihvertfall? Hadde vært flott med noen serier innenfor 20-30 min rammen også. Lenke til kommentar
Dapper Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei! Vil absolutt anbefale: -Californication -Deadwood -It's always sunny in Philadelphia -Boardwalk empire -Justified Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Californication var dritfett, nesten litt for fett da jeg er ferdig allerede >.< Men takk for svar Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Da var jeg ferdig.. Er det flere lignende serier ute å går? its always sunny in philadelphia har jeg sett Deadwood så ikke helt ut til å være min type serie etter å sett trailere på youtube. Justified tenkte jeg å sjekke ut Men tar gjerne imot flere tips. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) - South Park - Sopranos - Community - The Wire De jeg kommer på i farta. Endret 9. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 That 70`show må vi da huske å ta med! Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 lagde tråd om serie anbefalinger her om dagen Lenke til kommentar
Dapper Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Da var jeg ferdig.. Er det flere lignende serier ute å går? its always sunny in philadelphia har jeg sett Deadwood så ikke helt ut til å være min type serie etter å sett trailere på youtube. Justified tenkte jeg å sjekke ut Men tar gjerne imot flere tips. Anbefaler å gi Deadwood en sjanse, var selv litt lunken til den men etter et par episoder var jeg hekta. Inneholder kanskje tidenes kuleste bad guy, Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Grimm, White collar, Warehouse 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå