pavllion Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei, jeg har en selvbygget pc. Jeg har nå fått problemer med den og det kommer bluescreen på den hver dag. Jeg har avinstallert og installert windows på nytt og alle filene er da slettet før jeg installerer windows på nytt. Men jeg får fremdeles bluescreen etter at jeg har installert windows på nytt. Er det noe gale med komponentene. Tilkoblingen? Jeg har også tatt en bilde av skjermen når bluescreenen hender... Hva kan jeg gjøre? Jeg har laget et annen tråd. Men får ikke noen respons så jeg bestemte meg for å lage en ny en Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Kan være at du har feil med minnebrikkene dine. Last ned Memtest og sjekk: http://www.memtest.org/ Endret 23. oktober 2012 av KontraBass Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Må jeg da sende dem inn igjen og få nye igjen av Dustinhome? Hvor lenge skal memtest kjøre? Endret 23. oktober 2012 av pavllion Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Du ser den kjører testen til 100%. Du kan gjerne la den kjøre flere ganger, men er det feil på en av brikkene får du beskjed om dette på første kjøring som regel. Har du defekte brikker må du returnere de og få nye ja. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 skal jeg boote fra en usb penn eller en disk? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 USB-penn går bra. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Jeg kjører memtest nå og vil dele hva den sier. Jeg skjønner ikke programmet kanskje du kan si hva som foregår her. Har den errors eller noe gale forløpig? Hva er det røde ? Endret 23. oktober 2012 av pavllion Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Kort forklart så har du mange errors. Noen sier at du skal ha 0 errors selv ved en dags testing, noen sier at ca 10 går greit hvis testen er lang. Du har 377344 errors. Neste steg vil være å teste en og en rambrikke for å se om det bare er en som har feil på seg. Endret 23. oktober 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 haha oj da! Her er det siste bilde før jeg slo av maskinen haha oj da! Her er det siste bilde før jeg slo av maskinen Får vel prøve det han over sa Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Da fant vi ut hva problemet var. Det var en av minnebrikkene det var noe gale med. Men et annet spm. Hvorfor bråker harddisken når den jobber? Sånn knirrelyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå