kevinskbjoer Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå har jeg nettopp bygget meg en ny PC. Alt går fint med den bortsett fra èn ting. Når jeg spiller så får jeg en HELT tilfeldig tid "Ingen Signal" på skjermen, og PCn fortsetter å surre som vanlig. Lyd forsvinner også når det skjer. Har noen peiling på hva dette kan være? Irriterer meg sykt! Lenke til kommentar
Dapper Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Dumt spørsmål kanskje, du er sikker på at HDMI'en (antar du bruker det ettersom lyd og bilde forsvinner samtidig) sitter ordentlig i både i skjermen og skjermkortet? Første jeg ville ha sjekket Lenke til kommentar
kevinskbjoer Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Dumt spørsmål kanskje, du er sikker på at HDMI'en (antar du bruker det ettersom lyd og bilde forsvinner samtidig) sitter ordentlig i både i skjermen og skjermkortet? Første jeg ville ha sjekket Bruker vanlig DVI kabel, og er sikker på at de sitter godt fast. Har prøvd med HDMI, pluss en annen skjerm med begge kabler. Det skjer uansett. Men siden lyden forsvinner også, synes jeg det er litt pussig. Lenke til kommentar
kevinskbjoer Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Dumt spørsmål kanskje, du er sikker på at HDMI'en (antar du bruker det ettersom lyd og bilde forsvinner samtidig) sitter ordentlig i både i skjermen og skjermkortet? Første jeg ville ha sjekket Bruker vanlig DVI kabel, og er sikker på at de sitter godt fast. Har prøvd med HDMI, pluss en annen skjerm med begge kabler. Det skjer uansett. Men siden lyden forsvinner også, synes jeg det er litt pussig. ... Lenke til kommentar
kevinskbjoer Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 ... BUMP! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Flere ting som skjer når du får dette, driveren krasjer av en eller annen grunn. Enten noe rart i OSet som får dette til å skje, eller så har du en feil med maskinvaren din, og da vil jeg mistenke hovedkortet ditt. Hvilken maskinvare har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå