Gå til innhold

Får plutselig Ingen Signal!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp bygget meg en ny PC. Alt går fint med den bortsett fra èn ting. Når jeg spiller så får jeg en HELT tilfeldig tid "Ingen Signal" på skjermen, og PCn fortsetter å surre som vanlig. Lyd forsvinner også når det skjer. Har noen peiling på hva dette kan være? Irriterer meg sykt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumt spørsmål kanskje, du er sikker på at HDMI'en (antar du bruker det ettersom lyd og bilde forsvinner samtidig) sitter ordentlig i både i skjermen og skjermkortet? Første jeg ville ha sjekket :)

Bruker vanlig DVI kabel, og er sikker på at de sitter godt fast. Har prøvd med HDMI, pluss en annen skjerm med begge kabler. Det skjer uansett. Men siden lyden forsvinner også, synes jeg det er litt pussig.

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål kanskje, du er sikker på at HDMI'en (antar du bruker det ettersom lyd og bilde forsvinner samtidig) sitter ordentlig i både i skjermen og skjermkortet? Første jeg ville ha sjekket :)

Bruker vanlig DVI kabel, og er sikker på at de sitter godt fast. Har prøvd med HDMI, pluss en annen skjerm med begge kabler. Det skjer uansett. Men siden lyden forsvinner også, synes jeg det er litt pussig.

...
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...