[email protected] Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei. Jeg har akkurat konventert fra windows til mac som skole maskin. Probleme mitt er nå at jeg går elektro, så jeg trenger programe PC Shematic for å tegne de forskjellige tegningene. Dette programmet søtter selvfølgelig ikke mac. Så spørsmåle mitt er som så, er det mulig å bruke en form for emulator for å få det til å fungere på mac? Takker for all respons! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Dette programmet støtter selvfølgelig ikke mac. *** Mac støtter ikke programmet. Problemet med Apple er at de liker at du ikke skal kunne gjøre mer med maskinene sine enn det de tillater, så det finnes forskjellige emulatorer som kan simulere windows, men vil tro du støtter på samme problem der: det fungerer ikke på mac. Det kan derimot hende det finnes en mac verisjon av programmet på hjemmesiden? 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Finn ut om programmet finnes i Mac-versjon, eller om det finnes et tilsvarende program for Mac. Det er også fullt mulig å installere Windows på Mac. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Dette programmet støtter selvfølgelig ikke mac. *** Mac støtter ikke programmet. Problemet med Apple er at de liker at du ikke skal kunne gjøre mer med maskinene sine enn det de tillater, så det finnes forskjellige emulatorer som kan simulere windows, men vil tro du støtter på samme problem der: det fungerer ikke på mac. Det kan derimot hende det finnes en mac verisjon av programmet på hjemmesiden? Finn ut om programmet finnes i Mac-versjon, eller om det finnes et tilsvarende program for Mac. Det er også fullt mulig å installere Windows på Mac. Har snakket med utviklerene, det er ingen form for støttende software i mac pr. dags dato ei helder under planlegging. De eneste alternativene jeg ser, er å enten installere boot camp på mac'n eller å finne en emulator. Noen som har noe kommentar på hva jeg burde gjøre og hva jeg ikke burde gjøre ? Endret 23. oktober 2012 av TheMonkey Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sjekk ut om Wine fungerer, har funket på noen programmer jeg har brukt. Ellers så er det vel til å finne et tilsvarende program til Mac eller kjøre parallels eller boot-camp. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg ville ha brukt paralel desktop eller boot camp. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Parallels funker bra for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå