terje1234 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei Jeg har nå hatt lyst å kjøpe meg et nytt KRAFTIG anlegg. men vett ikke hva som er best. det jeg mangler er jo en subb. men hva er best av en 10'', 12'' eller 15'' broren min sier at 15'' er tull å kjøpe mens noen andre venner sier at 15'' er bra? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hva har du fra før? Er det bare ny sub du skal ha? Det går på ingen måte å si noe om hva som er best av 10", 12" eller 15". Det du trenger en en sub som passer til det du har fra før, passer til rommet du skal bruke den i og som er god på de områdene som er viktig for deg. Lenke til kommentar
terje1234 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har denne: http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bilde/receiver-forsterker/VSX827K/pioneer-7-1-receiver-vsx-827-k og jeg har noen lg høyttalere som følkt med anlegget mitt. men har lyst å kjøpe: Mgr F-Series 4x15" Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvis problemet er at d ikke vet hva som er best, så kan jeg meddele med deg at MGR's F serie ikke er det. Ville ikke kjøpt fire 15". Ville heller kjøpt 6,5" kvalitets mellomtone/basser og en skikkelig diskant i hvær fronthøytaler. Og heller en skikkelig 10/12" bass i tilegg. Heller kvalitet enn størrelse!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå