TVDlover Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Heisann! Jeg valgte Realfag i 2. året på VGS, og jeg skal si helt ærlig at jeg synes det er ørlite granne for vanskelig. Det jeg tror er at jeg rett og slett ikke helt klarer å komme inn i tenkemåten! Det jeg lurte på, var om noen har noen tips til å bli bedre i fagene FYSIKK, KJEMI og R1 matte!?? (matten har jeg ikke like stort problem med som de to andre) Noen sider her på nettet som har tips og annen lærdom til Fysikk og Kjemi? Jeg har ikke mulighet for å få hjelp hjemme Trenger VIRKELIG hjelp! Vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg får stryk enda en gang!!! Takk på forhånd! (Jeg har jo såklart vurdert å bytte til samf. fag, men jeg er ikke... på den sosiale siden, det vil si ikke så muntlig... Jeg liker bedre matte enn samf. fag. Men fysikk og kjemi skjønner jeg meg nesten ikke på!!) Endret 3. november 2012 av TVDlover Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 http://www.khanacademy.org/ kombinert med Gyldendals formelsamling i FY1 vertfall. Burde hjelpe godt på vei, kjemien derimot kan eg ikke hjelpe deg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå