Leetrune Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hehe, jeg har nettop tat av vifta fra den gammle cpu kjølern til gammal pcen. Fæsta den i fronten på kabinettet(teipa den fast ) så har jeg teipa sammen de jævli plagsomme ide kablene. Lenke til kommentar
daho Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hehe, jeg har nettop tat av vifta fra den gammle cpu kjølern til gammal pcen. Fæsta den i fronten på kabinettet(teipa den fast ) så har jeg teipa sammen de jævli plagsomme ide kablene. ok, da vet jeg det til senere Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 lol? ikkje vær så grusom mot meg da Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Du er så skilled ja... Lenke til kommentar
daho Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 lol? ikkje vær så grusom mot meg da Skjønte ikke pointet med posten din. Ser ut som du ville bare fortelle hva du har gjort, ikke få noen tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ka med skruer ?? Teip er ikkje noe bra løsning Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 "skruer, hva er det?" Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Har festa på noen skruer nå 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå