Nils Christian Skjauff Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Svarthalespove i miljø. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kjempefint bilde-gode farger og denne renhet som er så fint. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Kjempefint bilde-gode farger og denne renhet som er så fint. Tusen takk "Karost" for hyggelig tilbakemelding! Beste hilsen Nils Christian Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Vakkert og elegant. God kontakt med Svarthalespoven Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Vakkert og elegant. God kontakt med Svarthalespoven Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding på dette bildet! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Sigb. Auglend Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Supert bilde av denne flotte fugelen. !!! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 pent av denne spesielle fuglen, denne har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Supert bilde av denne flotte fugelen. !!! Tusen takk for din hyggelige kommentar Sigbjørn! Mvh Nils Christian pent av denne spesielle fuglen, denne har jeg aldri sett. Supert bilde av denne flotte fugelen. !!! Tusen takk for kommentaren !! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kjempefint bilde! Motiv, komposisjon, farger, lys, skarphet... alt bare flott Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Kjempefint bilde! Motiv, komposisjon, farger, lys, skarphet... alt bare flott Tusen takk Kristin M. K. for din hyggelige kommentaqr til dette bilde ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 pent av denne spesielle fuglen, denne har jeg aldri sett. Tusen takk for din kommentar!! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg