Klossmajoren Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ville det vært livstruende hvis du hadde fått et par knivstikk i underarmen? På en voksen mannlig person? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kan være. Eksen min mistet, i følge legene, 1,5-1,7l blod på den måten. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Kutter du en av arteriene ("pulsårene") så kan det være det, tenk på de som kutter over håndleddet for å ta selvmord. EDIT: Skriveleif Endret 23. oktober 2012 av egen9 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kutter du en av arteriene ("pulsårene") så kan det være det, tenk på de som kutter over håndleddet for å ta selvmord. EDIT: Skriveleif Må kutte langs for at det skal funke best. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Kutter du en av arteriene ("pulsårene") så kan det være det, tenk på de som kutter over håndleddet for å ta selvmord. EDIT: Skriveleif Et av pulsårene i venstre arm ble kuttet da jeg falt på glasskår for noen år siden. Hvorfor er jeg ikke død nå? Edit: Eller at armen eller hånden er amputert? Endret 23. oktober 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Si meg nå en ting; er det bare meg, eller er det andre som synes at emnet og problemstillingen ligner på et trolleproblem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Et av pulsårene i venstre arm ble kuttet da jeg falt på glasskår for noen år siden. Hvorfor er jeg ikke død nå? Edit: Eller at armen eller hånden er amputert? "Kan være", skrev han. Han sa ikke at du nødvendigvis dør av det. Si meg nå en ting; er det bare meg, eller er det andre som synes at emnet og problemstillingen ligner på et trolleproblem? Nja... Høres mer ut som en diskusjon der noen ikke blir enige og trenger en fasit. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kutter du en av arteriene ("pulsårene") så kan det være det, tenk på de som kutter over håndleddet for å ta selvmord. EDIT: Skriveleif Et av pulsårene i venstre arm ble kuttet da jeg falt på glasskår for noen år siden. Hvorfor er jeg ikke død nå? Edit: Eller at armen eller hånden er amputert? Unnskyld, men kødder/troller du nå, eller mente du virkelig det spørsmålet seriøst?.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Si meg nå en ting; er det bare meg, eller er det andre som synes at emnet og problemstillingen ligner på et trolleproblem? Nja... Høres mer ut som en diskusjon der noen ikke blir enige og trenger en fasit. Ok - jeg fikk bare en sånn følelses av at det sitter en liten bøtteknott et sted og fryder seg over all mulig medfølende hjelp herfra. Kanskje jeg ser troll på høylys dag, eller noe sånt Her oppretter neket en tråd og spør om the bleeding obvious ... og da tenker man litt at det er helt umulig å klare å formulere de få ordene i en forståelig tekst, for så å ha unngått generell viten om simpel biologi osv ... Saken er jo at man kan stikke hele jævla armstumpen full av kniver og sakser og you name it, høygafler osv - så lenge du vet hvor de større arteriene går, og de er jo heller ikke helt skjult, har jeg blitt innbilt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå