Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ville det vært livstruende hvis du hadde fått et par knivstikk i underarmen?

Klossmajoren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kutter du en av arteriene ("pulsårene") så kan det være det, tenk på de som kutter over håndleddet for å ta selvmord.

EDIT: Skriveleif

Et av pulsårene i venstre arm ble kuttet da jeg falt på glasskår for noen år siden. Hvorfor er jeg ikke død nå?

Edit: Eller at armen eller hånden er amputert?

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Et av pulsårene i venstre arm ble kuttet da jeg falt på glasskår for noen år siden. Hvorfor er jeg ikke død nå?

"Kan være", skrev han. Han sa ikke at du nødvendigvis dør av det.

Si meg nå en ting; er det bare meg, eller er det andre som synes at emnet og problemstillingen ligner på et trolleproblem?

:)

Nja... Høres mer ut som en diskusjon der noen ikke blir enige og trenger en fasit.
Lenke til kommentar

Kutter du en av arteriene ("pulsårene") så kan det være det, tenk på de som kutter over håndleddet for å ta selvmord.

EDIT: Skriveleif

Unnskyld, men kødder/troller du nå, eller mente du virkelig det spørsmålet seriøst?..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Si meg nå en ting; er det bare meg, eller er det andre som synes at emnet og problemstillingen ligner på et trolleproblem?

:)

Nja... Høres mer ut som en diskusjon der noen ikke blir enige og trenger en fasit.

Ok - jeg fikk bare en sånn følelses av at det sitter en liten bøtteknott et sted og fryder seg over all mulig medfølende hjelp herfra. Kanskje jeg ser troll på høylys dag, eller noe sånt

Her oppretter neket en tråd og spør om the bleeding obvious ... og da tenker man litt at det er helt umulig å klare å formulere de få ordene i en forståelig tekst, for så å ha unngått generell viten om simpel biologi osv ...

Saken er jo at man kan stikke hele jævla armstumpen full av kniver og sakser og you name it, høygafler osv - så lenge du vet hvor de større arteriene går, og de er jo heller ikke helt skjult, har jeg blitt innbilt ...

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...