spamex Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei Jeg bor på en internat skole der de har blokka League of Legends, facebook og noen par andre sider mellom 08.00 til 16.00. Det er gankse irriterands om han har fri og ikke kan spille. Jeg har brukt CyberGhost en liten stund nå men da har man bare 1gb nettrafikk man kan bruke og det blir for brukt opp. Så det jeg lurer på om noen har noen program eller sider som fungerer på samme måte som CyberGhost, gjerne gratis -WilliamMJ Lenke til kommentar
hår null Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Lite versjonen til VPNDirect er gratis http://www.vpndirect.com/ Endret 23. oktober 2012 av hår null Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Laster det nå Håper det fungerer Hvor lang tid tar det før man får kobla seg til en server? Har prøvd nå i noen minutter Endret 23. oktober 2012 av WilliamMJ Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Det ser ikke ut som det fungerer Får ikke kobla til Lenke til kommentar
hår null Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har ikke testa den selv så jeg kan ikke si hvordan den skal fungere. Du ba om en gratis en. Selv bruker jeg StrongVPN, men den er ikke gratis (men god kundeservice). Lenke til kommentar
hår null Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Forresten, community-versjonen til OpenVPN er jo gratis.. Overraska over at jeg ikke huska den før nå. Mange av VPN tilbyderne baserer seg på OpenVPN. Endret 23. oktober 2012 av hår null Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Prøver OpenVPN men den bare prøver å connecte også restarter den Lenke til kommentar
hår null Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Du har testa å slå av brannmuren? Edit: Og husk å kjøre programmet som administrator.. Edit2: Sjekk denne lista Endret 23. oktober 2012 av hår null Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Skrudde av brannmuren nå Er for sent nå å prøve programma, må vente til sidene blir blokka igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå