Pepsi Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Skal kjøpe meg ny Ultraportabel laptop, men er nokså grønn på akkuratt det området. Kan dere gi meg noen anbefalinger? Vil selvfølgelig ha en som er best mulig, men også rimelig. Maskinen kommer til å bli brukt til internett, office applikasjoner, digitale bilder og litt spill. Må ha mulighet for dockingstasjon. Takker for alle svar! :-) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 toshiba r100. ikke så rimelig, men en av de råeste ultraportable på markedet for tiden. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Dell Latitude X300. ny modell som får bra kritikk på feks barbara.no Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg gikk for Dell X300.. Får den på tirsdag eller onsdag. Syns det virker som en ganske rå maskin. Bra tester har den fått òg. "Minusene" er til å leve med Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Den maskinen har jeg også faktisk tenkt litt på. Hvor mye måtte du gi for den?? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Må vel til sammens ut med 18-18500. Dette med SAFE forsikring og Bluetooth. (Må ringe inn hvis du vil ha Bluetooth). Ellers har jeg bestillt RAM fra vsdata.no til ca. tusenlappen. (512meg) Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 les trådene: http://forum.barbara.no/viewtopic.php?t=14...2e2d9c60ae0de1e og http://forum.barbara.no/viewtopic.php?t=14...2e2d9c60ae0de1e Der finner du noen linker til andre tester og.. Lenke til kommentar
Equinox Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg ville vurdert IBM's X31. Finnes sikkert en test av den på CNET, og jeg vet anandtech.com har testet den. Kommer ganske fint ut. Mvh, Kim Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Compaq n410c er en maskin jeg har gode erfaringer med i alle fall. 1.2ghz, 30 gb disk, opptil 1 gb ram. Et skjermkort som takler en hel del spill. CS, q3, battlefield etc går som en drøm på passelige innstillinger. (får 1500 3dmarks i 3dmark 2001) Alt i alt en maskin jeg liker VELDIG godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå