Talgtapp Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg trenger hjelp til å velge ny router. Min gamle D-link 615 gikk i stykker og min enda eldre DI 524 er for dårlig. Den nye routeren må håndtere 3 til 4 bærbare PCer med win7 2 mobiler, android & IOS 1 Ipad 1 PS3 1 WD world book NAS Kommer også antagelig til å kjøpe apple TV om ikke lenge. Jeg laster av og til ned torrents som lagres og spilles av over nettverket. Bruker også diverse streamingtjenester som spotify og netflix. GET er nettleverandør. Begge D-linkene har vært litt ustabile, spesielt de siste ukene. Budsjettet er litt trangt for tida så et rimelig produkt hadde vært hyggelig :-) Lenke til kommentar
Livert Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg skal i alle fall ha Dark Knight fra Asus Edit: Vel, 1500 spenn er kanskje ikke billig? Den er i alle fall omtalt som suveren. Endret 23. oktober 2012 av Livert Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 ASUS RT-N56U eller ASUS RT-N66U (aka Dark Knight) er to veldig gode alternativer, avhengig av hvilken prisklasse du vil legge deg i. Lenke til kommentar
Talgtapp Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Takk for svar! Har sett på RT-N56U. Er kanskje ikke noe mer å lure på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå