Ariston Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei! Dessverre varte ikke mitt Corsair Vengeance 1500 lengre enn noen få måneder og må sendes tilbake. I følge mailen til CDON hvor jeg kjøpte det, har jeg mulighet til å velge pengene tilbake eller nytt headset/fikse det. Ettersom jeg ikke er helt fornøyd med komforten i dette headsettet, tenkte jeg at jeg kunne få pengene tilbake og kjøpe meg et annet jeg har vært på utkikk etter - Sennheiser PC 360. I tillegg til at det anbefales eget lydkort for sistnevnte, koster det dobbelt så mye som Corsair headsettet. Er dermed på leting etter et godt og ikke minst billig lydkort, helst under 300 kr. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=608554 Veldig fornøyd med det selv, kommer med headphone amp Endret 23. oktober 2012 av fflex 2 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Takker Går kanskje for dette, ser bra ut. Men er fortsatt en liten stund til jeg kan bestille, så kan se litt til. Lurte forresten på hvorfor linken sier komplett og går til dustin? Lenke til kommentar
ole a Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Old trick. Copy paste for komplett , trykk for dustin. 2in1 link Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Ah, ikke tenkt på det før Hvis jeg kjøper dette blir det nok komplett. Mer erfaring med de, og samme pris - 10 kr dyrere produkt, men 10 kr billigere frakt. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Tror ikke jeg bestiller på Komplett allikevel. Det er lettere å bestille headset + lydkort på samme plass, og da er det billigst på Pixmania. Headset Lydkort Takker for tipset fflex, ser ut som de fleste anbefaler Xonar DG. EDIT: Da var dette bestilt Endret 1. november 2012 av Ariston Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå