AllFather Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 La merke til at det var ti år (og to dager) siden jeg ble medlem av hardware.no sitt forum, hadde ærlig talt ikke trodd siden skulle vare så lenge 3 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Det er en stund, ja. Jeg syns det er artig å tenke på at jeg ble med for (snart) 11 år siden, for å trolle en tråd og nå forakter jeg troll. Ting har virkelig forandret seg en del på de 11 årene. Det som er mest trist for meg er at overklokking.no er borte, og det var forum.overklokking.no jeg ble med i. Endret 23. oktober 2012 av Nedward Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Sant nok, var litt mer relevant i forhold til hovedsiden før, men også overklokking var morsomt å lese om. Nå er det mindre data, mer sexråd, tamponger og treningstråder. Mener jeg skulle kjefte på noen, var derfor jeg til slutt opprettet en bruker. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jøss jeg har også passert 10år Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Gratulerer med "dagen" "bare" nesten 9 år her! Må si jeg savner gamle overklokking.no, og det hardware.no var. Var mye morsomme casemods og syke forsøk på overklokking den gang Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Var mer på engelske forum enn norske på tiden jeg registrerte meg her, men begynner å bli noen år på meg og nå. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Sant nok, var en del artig som skjedde med overklokking.no , men når hw.no ble til en bissenisse så hadde det sikkert ikke "livets rett" lenger Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ja vi trenger jo Oldfags og NewFags her på forumet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 There is no boob like old boob! 3 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 There is no boob like old boob! haha XD Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 That just wrong... Men ja, det var litt høyere under taket her før! Men er vel ikke lett å holde styr på ett så stort forum uten litt regler. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Reglene har i grunn ikke blitt strengere. Det er bare flere av dem som er nedskrevet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Oldfag/Newfag burde gå på postcount.. i OT. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Nei. Du er oldfag om du vet urlen til forumet før den ble diskusjon.no. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå