Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Låse lyd til bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg poster dette i den rette delen av forumet, men vi gjør et forsøk!

Jeg har en stasjonær pc med flere brukerkontoer. Hvis jeg f.eks starter en film på den ene kontoen og så låser kontoen for å la noen andre logge inn på sin, så hører de fortsatt lyden fra det som spilles av på min konto.

Er det mulig å forhindre dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv denne.

takker, men ut fra det jeg leser vil ikke den hjelpe? Det bare muter hele pc'en men lyden er fortsatt felles for alle kontoer. Hvis min samboer logger inn for å f.eks skype med en venninne må hun ha på lyden og vil automatisk høre alle lyder fra min brukerkonto også?

Lenke til kommentar

Prøv denne.

takker, men ut fra det jeg leser vil ikke den hjelpe? Det bare muter hele pc'en men lyden er fortsatt felles for alle kontoer. Hvis min samboer logger inn for å f.eks skype med en venninne må hun ha på lyden og vil automatisk høre alle lyder fra min brukerkonto også?

Har du personifisert kontoene du har etablert? Da skulle i så fall din gjøren og laten ikke påvirke andre kontoer. Les mer:

http://answers.microsoft.com/nb-no/windows/forum/windows_7-desktop/hvordan-gjenoppretter-jeg-mine/6233ea33-18a9-4e25-b039-c17b6452ce46?msgId=110672ba-d4fe-4bfe-a1ca-f344688cb925

BmOnline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...