Gå til innhold

Oppgradering til pcen min


Anbefalte innlegg

Hei, eg har løst tell å oppgrader skjermkorte på pcen min

har bursdag om 11 dager så får vell rundt

2500 kr elns

 

eg har også løst på et trådløs nettverks kort, helst et bra et for minst mulig pris ^^

 

så eg lurt på om GTX 660 e nokka bra eg har et Sapphire Radeon HD 6870

 

eg har en 27" skjerm på resolution 1920x1280 så fleste må eg ha relativt lave settings på før og få minimum 60 fps for vil helst ha 60 fps til Vertical sync

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er enda et valg, det er dyrere, men det skal være meget bra.

 

Har hatt dette selv, og kan ikke si jeg anbefaler den.

Å finne riktig driver er et mareritt, elending software, buggy(virker, virker ikke), BSODs om du har Bluetooth innebygd på hovedkortet ditt etc, etc..

Vet ikke hva annet man kan anbefale. Syslink og TP-link muligens? Aller beste er og vil alltid være kabel.

Lenke til kommentar

Her er enda et valg, det er dyrere, men det skal være meget bra.

 

Har hatt dette selv, og kan ikke si jeg anbefaler den.

Å finne riktig driver er et mareritt, elending software, buggy(virker, virker ikke), BSODs om du har Bluetooth innebygd på hovedkortet ditt etc, etc..

Vet ikke hva annet man kan anbefale. Syslink og TP-link muligens? Aller beste er og vil alltid være kabel.

Huh, det viste jeg ikke. Lagde bare den lista kjapt etter hvilke kort som var best rangert på Prisjakt.

Kan dog anbefale USB kortet jeg linket over, kjøpte dette i går til HTPC'n jeg har hjemme og det fungerer veldig bra, får til alt jeg kan ønske. (HD streaming fra hjemme server'n, filoverføring til og fra andre PC'er etc.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...