Trond Olav Løkken Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 ute på landet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Som vanlig interesante bilder og et uvanlig men likandes perspektiv. Som nevnt før lurer jeg litt på fargene. Legger ved en kopi justert etter min skjerm og øye ---og smak. Beklager hvis det irriterer men det er ikke vondt ment. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Lekkert,og i det legger jeg utsnittet.Lett å falle for vidvinkel her,men du klarte stå i mot.Bra som fy;) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Som vanlig interesante bilder og et uvanlig men likandes perspektiv. Som nevnt før lurer jeg litt på fargene.Legger ved en kopi justert etter min skjerm og øye ---og smak. Beklager hvis det irriterer men det er ikke vondt ment. Takker Harald, og Jan Erik! Synes justeringen din gjorde bildet finere, Harald. Nå husker ikke jeg hvordan det var i virkeligheten, men jeg prøver å legge meg på autensitet så godt det lar seg gjøre. Vet bare at bildet er tatt sent på ettermiddag, nokså mot lyset; derav en tanke fargeslør og manglende kontrast. Får dra tilbake en gang, på morgenen, og oppleve det grønne mer mettet.. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det er klart at kveldslyset vil sette sitt preg på fargene, så jeg tror kanskje en mellomting hadde vært mer riktig. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Utrolig flott, dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg