Need44speed Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 Har prøvd en sport shirt (den jeg linket til) derfra som satt greit. Synes de skal være litt loose (selv om det ser best ut med slim når man har genser over). De i extra slim fit har for små krager uten "collar roll". Men penskjorter skal vel være så slim som mulig? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Så du anbefaler (for eksempel) Dette (hvis vi ser bort i fra lommen) fremfor dette til hverdags under genser (for eksempel)? eller misforsto jeg? Hæ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 "dress shirt" ocbd fremfor "sport shirt" ocbd? funker førstnevnte til hverdags? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Men penskjorter skal vel være så slim som mulig? Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Men penskjorter skal vel være så slim som mulig? Ikke nødvendigvis. trekker tilbake det Endret 31. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Spiller jo egentlig ingen rolle hvilken skjorte jeg bruker, men jeg synes kragen blir så rar hvis jeg ikke bruker slips. Jeg har de to øverste knappene åpne. Tips? Endret 31. oktober 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Spiller jo egentlig ingen rolle hvilken skjorte jeg bruker, men jeg synes kragen blir så rar hvis jeg ikke bruker slips. Jeg har de to øverste knappene åpne. Tips? Ja, knepp igjen den nest øverste knappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Spiller jo egentlig ingen rolle hvilken skjorte jeg bruker, men jeg synes kragen blir så rar hvis jeg ikke bruker slips. Jeg har de to øverste knappene åpne. Tips? Ja, knepp igjen den nest øverste knappen. Ja, det går jo, men skal ikke noen av knappene være åpne når jeg bruker den under en genser? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Spiller jo egentlig ingen rolle hvilken skjorte jeg bruker, men jeg synes kragen blir så rar hvis jeg ikke bruker slips. Jeg har de to øverste knappene åpne. Tips? Ja, knepp igjen den nest øverste knappen. Ja, det går jo, men skal ikke noen av knappene være åpne når jeg bruker den under en genser? Jo. Jeg sa knepp igjen den nest øverste knappen. Så har du den øverste åpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Okei, skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå