Gå til innhold

Hva kan jeg bruke under frakken min?


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hei,

skal handle meg frakk snart. Den skal kunne brukes over dress (svart) og til mer casual stil (olabukse, tips til hva jeg kan ha under, svart hettegenser?) Derfor lurer jeg på om jeg skal ha en som rekker til litt under livet, eller gå for en som rekker til knærne? Vil ha en med en en krage som kan brettes opp (type mafia :tease: ) Skal se litt klassisk ut.

Skal kjøpes i høst, før alle skal ha seg nye klær og prisene settes opp før jul.

Som jeg har skrevet i andre tråder, lurer jeg på om det vil se dumt ut med frakk når man er 14. Er ganske kreftig i kroppsbyggningen, og er ca. 177.

Skal kjøpes i butikk, da jeg helst liker å prøve ting før det kjøpes.

Prisklasse ca. 1000-1600, kan ikke strekke meg så mye lenger, da jeg ikke har alt for mye penger ;)

 

Takker for svar,

SuperSaxy

 

Edit: Tittel endret

Edit 2: Tittel endret

Edit 3: Tittel endret

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer du fra Drammen eller heter Dj Broiler så er det bare å kjøre på med frakk utenpå hettegenseren :confused: Det ser helt dust ut. Har du lyst til å se ut som en dust?

 

På din alder kjøpte jeg meg en peacoat. Vil råde deg til å gjøre det samme. En peacoat er veldig anvendelig, men ikke spesielt formell og vil kanskje se rart ut om du bruker den utenpå en dress.

Kjøp en peacoat i enten navy eller sort farge. Kjøp også et fint og behagelig skjerf du kan bruke sammen med peacoaten/losjakka. :)

 

Dette er en god start. Fra nå av kjøper du kun skjorter og gensere. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kommer du fra Drammen eller heter Dj Broiler så er det bare å kjøre på med frakk utenpå hettegenseren :confused: Det ser helt dust ut. Har du lyst til å se ut som en dust?

 

På din alder kjøpte jeg meg en peacoat. Vil råde deg til å gjøre det samme. En peacoat er veldig anvendelig, men ikke spesielt formell og vil kanskje se rart ut om du bruker den utenpå en dress.

Kjøp en peacoat i enten navy eller sort farge. Kjøp også et fint og behagelig skjerf du kan bruke sammen med peacoaten/losjakka. :)

 

Dette er en god start. Fra nå av kjøper du kun skjorter og gensere. :thumbup:

Peacoat så ikke så dumt ut nei, den kan jo muligens gå utenpå skjorten(Hvit skjorte og jeans?)?

 

 

Akkurat det jeg er i tvil om, vil det se dumt ut? Hvis jeg f.eks. kjøper en frakk til dress, og ikke bruker den til jeans. Hva kalles frakkene man bruker til dress?

1. Hvis du kjøper riktig frakk vil det ikke se dumt ut, nei.

2. Frakk

 

Forslag til en grei frakk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...