Döden Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Skal legge over en isofil, men mangler X-ISO for Xbox. Hvor får jeg tak i det, og hvordan blir det installert? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Gjør bakgrunnsarbeidet Har du søkt på Google? AltaVista? Forumet? Det er ganske sikkert at noen har hatt samme eller lignende problem som deg fra før. Når du stiller et spørsmål, så kan du gjerne ta med informasjon om hva du har undersøkt fra før. Brukerne av forumet har en tendens til å ta seg bedre tid til brukere som har gjort litt bakgrunnsarbeid før de poster. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei.... Her er en direkte link Her er link til en annen type, men her regner jeg med at du finner litt info om programmet også. Regner ikke med at dette er å bryte noen av reglene her.... nAz-guL Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Skal legge over en isofil, men mangler X-ISO for Xbox. Hvor får jeg tak i det, og hvordan blir det installert? www.xbins.org <---en grei side får å lære seg ting og tang. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Hvorfor skulle dette være forbudt? Mye emulatorer som er fullt lovlige. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kaskaso, naz-gul og stryder er utestengt i 14 dagar for brudd på retningslinjene. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg