6ykriss Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Hei! Bare et lite spørsmål til dere! Vi var å testet 2002 E39, nydelig bil å kjøre med god trekk kraft! Men den bilen hadde manuelt system på AC/Klima altså sånn man må skru rundt på. Tingen er at vi vil bytte dette til digital å vi har sett på nett å der har de. Så spørsmålet er: Er det mulig å skifte dette? Hvordan blir det med ledninger osv??? passer den? Takker på forhånd! Håper jeg kan få et raskt svar innen morgen, da vi skal skrive under på kontrakt i morgen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Spør på bimmers.no, der får du svar. Selv er jeg usikker på om vribryterne er wirebaserte eller "digitale". Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Spør på bimmers.no, der får du svar. Selv er jeg usikker på om vribryterne er wirebaserte eller "digitale". Etter hva han sa(Selgeren) så er de digitale. Men om det er tilkoblings muligheter? Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Ringte til BMW å hørte, det gikk helt fint siden det er digitalt å ikke wire. Tenker å skifte ut alle pærene med LED! Hva sokkel står det i grøftelys? Skiltlys? Kanskje:Angels Eyes? Endret 29. oktober 2012 av 6ykriss Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 http://www.pal-guide.com/philips/search.php?lc=no&tl=2&mq= Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Takker for nyttig link! Denne fungerte bra. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Er det noe problem å skifte det på disse? Fant ikke noe på nettet. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er lett. Bare ta deg tid med tåkelysene fremme. De kan være litt vriene til tider. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei. Noen som vet sånn ca hvor mye det koster med forsikring på Bmwen? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg betaler rundt 6500,- i året på min 523ia 2000-mod, 70 % bonus, 20.000 kjørelengde. Har Gjensidige. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Bestilte meg nettopp til grøftelysene foran med sokkel "P21W" Dette er vell kanskje feil? Endret 31. oktober 2012 av 6ykriss Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Du kjøper deg bil uten å sjekke forsikringspris og kjøper pærer uten å sjekke at det er rett? Du må jo undersøke før du gjør ting. Alt det du spør om finner du enkelt ut selv. 1 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Jo, fosikring har vi fikset på enter. Pærene som jeg var litt usikker på. Om de ikke passer er det ikke være enn å bruke de som ryggelys. Men i linken du linket til står det H8 pære.. Stemmer det da? Bruker de slikt i grøftelys? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ta ut pæren og sjekk da. Tar jo ikke så lang tid. Noen ting er faktisk enklere å gjøre selv enn å spørre om på nettet. Lærer gjør du forhåpentligvis av det også. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Ta ut pæren og sjekk da. Tar jo ikke så lang tid. Noen ting er faktisk enklere å gjøre selv enn å spørre om på nettet. Lærer gjør du forhåpentligvis av det også. Bilen har vi ikke fått enda, får den på lørdag. Men får vell se da. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Er det mulig å skifte Angels Eyes til LED? Tenker på bare å skifte til LED pære, hvis det er mulig? Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Tenker mer på Hvit lys. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Noen som har en video av der jeg kan se hvordan man skifte låsen til bakruten? Finner ikke noe på nett.. På bimmers er det umulig å få svar! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Om du ikke får svar på bimmers får du i hvert fall ikke svar her. Om du ikke er villig til å prøve deg frem er det kanskje like lurt å levere bilen fra seg til noen som kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå