larveball Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei, har tenkt til å kjøpe meg en MacBook Pro 13,3". Har muligheten til å velge 1 TB serial ATA-disk eller 128 GB SSD for samme pris (800 kr i tillegg). Hva lønner seg? Ønsker at den har rask oppstart, men ønsker jo også god lagringsplass. Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei, har tenkt til å kjøpe meg en MacBook Pro 13,3". Har muligheten til å velge 1 TB serial ATA-disk eller 128 GB SSD for samme pris (800 kr i tillegg). Hva lønner seg? Ønsker at den har rask oppstart, men ønsker jo også god lagringsplass. Vil gå for SSD, du kan jo evt kjøpe en ekstern Harddisk å ha filmer osv på, eller du kan ha en ssd å en vanlig harddisk i pc'n vis det er plass til 2 harddisker i macbook pro 13,'3 ? Lenke til kommentar
larveball Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja, tror jeg går for SSD, også kjøper jeg en ekstern harddisk i tillegg. Takk for svar Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja, tror jeg går for SSD, også kjøper jeg en ekstern harddisk i tillegg. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå