Trond Hjermstad Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Atnsjøen og Rondane en tidlig høstmorgen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Steike, det var flott. Det kommer på listen over bilder jeg ønsker jeg har tatt.... Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Flott bilde dette her, skal en sette fingeren på noe syntes jeg det er en anelse mørkt i forkant. Men dette er jo opp til den som tar bildet. Noen tar nattbilder som er lyse som dagen og er noe av poenget vekk etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 "Vinternatt i Rondane", om du kjenner maleriet til Harald Schlberg, ikke så helt ulikt. Ble flott dette. Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Steike, det var flott. Det kommer på listen over bilder jeg ønsker jeg har tatt.... Tusen takk for det Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Flott bilde dette her, skal en sette fingeren på noe syntes jeg det er en anelse mørkt i forkant. Men dette er jo opp til den som tar bildet. Noen tar nattbilder som er lyse som dagen og er noe av poenget vekk etter min mening. Takk for det Er nybegynner med speilreflekskamera. Kunne nok kanskje vært noe lysere forkant... Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 "Vinternatt i Rondane", om du kjenner maleriet til Harald Schlberg, ikke så helt ulikt. Ble flott dette. Takk for det Kjenner til det bildet ja. Dette er tatt på en plass som heter Solbergs plass Lenke til kommentar
karoald Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Eit flott landskaps bilde -lys/farger perfekt Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Eit flott landskaps bilde -lys/farger perfekt Takk for det Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har sett mere på dette bildet, hadde du tatt med mindre av himmelen når du tok bildet ville det sannsynlig vis blitt lysere i bunn. Men kan hende dette ville ødelagt den fine kontrasten mellom snøen og det mørke. Utrolig bra til å være nybegynner er det i alle fall. Jarle Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Har sett mere på dette bildet, hadde du tatt med mindre av himmelen når du tok bildet ville det sannsynlig vis blitt lysere i bunn. Men kan hende dette ville ødelagt den fine kontrasten mellom snøen og det mørke. Utrolig bra til å være nybegynner er det i alle fall.Jarle Takk for det Hehe ja det er mye om og men og hvis.... Ikke vet jeg men hadde prøvd meg litt mere fram hvis det ikke var for at jeg hadde litt dårlig tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg