Gå til innhold

BK: Lukta av sjø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var flott, synes eksponeringen ga en veldig fin bevegelse i vannet. Av en eller anne grunn trekkes blikket mitt mot den ene "skyen" som går på skrå opp mot venstre. Muligens en contrail og det er derfor den stikker seg ut. Kanske bare meg, men jeg hadde fjernet den.

Lenke til kommentar

Har lyst til å si litt allikevel. Det som fanget tror jeg var lyset og vannet.

Kontrastene i bildet - sløret vann forbinder jeg med stillhet.

"Ekte" vann med med lyd og bevegleser. For mye bevegelse kan fort bli voldsomt og gjøre bildet urolig.

Her synes jeg det var en flott balanse mellom sløring som gjør det rolig og beveglese og detaljer som ga liv, lyd og lukt til bildet. Tror det kommer av lyset som er på skum og bølgetoppene, og av stenene og svabergene. Av alle de forskjellige vanndetaljene som bølgetopp, brytning mot stenene, og noe som nesten ser ut som en foss der vannet går over berget i høyre hjørne. Lyset på svaberget ga litt kontrastfarge.

Det er tanker om hvorfor jeg tror at jeg ble fanget. Kan jo være helt andre grunner som jeg som amatør ikke vet om å gjenkjenner, men bildet traff og det er sikkert .

Er enig i at strekende på himmelen er forstyrrende :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Dette var flott, synes eksponeringen ga en veldig fin bevegelse i vannet. Av en eller anne grunn trekkes blikket mitt mot den ene "skyen" som går på skrå opp mot venstre. Muligens en contrail og det er derfor den stikker seg ut. Kanske bare meg, men jeg hadde fjernet den.

Takker, satt lenge å lurte på himmelen, valgte å la den være slik den var. Tror faktisk det var eksos striper.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...