Redaksjonen. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Metallplate med skruehull er lansert. Er dette et ubrukelig kabinettilbehør? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Dette er vel ikke akkurat nytt? Fulgte med en sånn på mitt gamle Cooler Master 310 som jeg kjøpte for 250kr for et år siden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Synes det var et fint tilbehør, jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Så lenge de er billige nok, så er det en god ide. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 De som mener at overtrykk>undertrykk kan absolutt dra nytte av slikt. En ubrukelig vinkling av en sak var det derimot. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Disse tingen bør jo følge med kabinettet det er fullstendig unødvendig at man skal være nød til kjøpe det som ekstra utstyr 2 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Heilt greit hvist en trenger det og prisen er deretter. Lenke til kommentar
Micket Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Langt ifra ubrukelig. Ser godt nytte jeg for dem som har et tårn av et kabinett og alt for mange vifter, men vil ha luftflyten i orden. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Noe slikt var ekstrautstyr til mitt Lian Li Cube Case - og jeg kjøpte et deksel til de to 80mm-viftene i bakkant for å, som "Micket" sier, ha luftflyten i orden. Da jeg tok frem stikksagen og lagde et hull i sidedøren til en 305mm Spal radiatorvifte med ukjent dB og 1470m³/h (867CFM) som innsug begynte det plutselig å komme luft ut gjennom alle sprekker i kabinettet, så da måtte jeg dekke til der jeg kunne. Lenke til kommentar
Pusekatten Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det er et helt greit tilbehør for dem som vil ha det. Selv liker jeg bedre å kutte til custom bunnplater som dekker alt med en stor plate. Ingen måte å se at den faktisk ligger der, og alt ser stilrent ut Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Liker mye bedre Fractal Designs patent i Design Mini der det benyttes tykkere skumgummiaktige plater for å absorbere støy. Se nederst på denne siden for bilde. Endret 24. oktober 2012 av KjellV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 De som mener at overtrykk>undertrykk kan absolutt dra nytte av slikt. Det er da ingen strid om hva som er best av under- og overtrykk? Jeg kan ikke se noe positivt ved å ha undertrykk i et kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå