bjoagutt Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei! Jeg har 18 i ping, 40 mbps nedlasting og opplasting. (altibox) Men nå de siste dagene har det tatt så lang tid å laste opp en nettside. ingenting kommer før kanskje 4-5 sec. Før var det helt med engang. noen som vet problemet? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kjør en test på bredbåndet: http://speed.bredbandsguiden.no/ Hvis du har høy nedlastingshastighet, så kan det godt hende det er noe galt med PC-en. Kan du liste opp hardware i PC-en din? Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 http://speed.bredbandsguiden.no/result.php?id=mhv2zowp72uovo6jwfpbrnevzf580bym win 7 64 bit i5 3570k 3,40 GHz 8 gb ram ddr3 asustek computer inc p8z77-v pro amd radeon hd 7800 120 gb ssd 1 tb westerd digital hardisk trenger du mer må du bare gi beskjed Lenke til kommentar
puse Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Gjelder det alle nettsider eller bare en du besøker ofte. Om det er det sistnevnte er nok siden du prøver å besøke overbelastet for tiden og det er ikke noe du kan gjøre med det. Om problemet gjelder alle sider kan du prøve å skifte dns og slette cache data. Fikser ikke det problemet er det bare til å gjøre et virusscan. Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Gjelder det alle nettsider eller bare en du besøker ofte. Om det er det sistnevnte er nok siden du prøver å besøke overbelastet for tiden og det er ikke noe du kan gjøre med det. Om problemet gjelder alle sider kan du prøve å skifte dns og slette cache data. Fikser ikke det problemet er det bare til å gjøre et virusscan. takk for svar ja det gjelder alle, til og med innstillings siden in google chrome....... Lenke til kommentar
puse Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Har du prøvd en annen nettleser? Har du samme problemet da? Om ikke er en reinstallasjon av Chrome i tur og orden. Gjelder det alle nettlesere ville jeg gjort som jeg sa tidligere, skifte dns til Google dns, slette cache og eventuelt kjørt en virusscan. Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Har du prøvd en annen nettleser? Har du samme problemet da? Om ikke er en reinstallasjon av Chrome i tur og orden. Gjelder det alle nettlesere ville jeg gjort som jeg sa tidligere, skifte dns til Google dns, slette cache og eventuelt kjørt en virusscan. jeg har prøvd explorer. samme der. jeg har prøvd google dns som er 8.8.8.8? og jeg har prøvd microsoft security essentaials virus scan. Men hvor sletter jeg cache? Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Har du prøvd en annen nettleser? Har du samme problemet da? Om ikke er en reinstallasjon av Chrome i tur og orden. Gjelder det alle nettlesere ville jeg gjort som jeg sa tidligere, skifte dns til Google dns, slette cache og eventuelt kjørt en virusscan. Det er fleire typar cache, hva for en mener du? ssd/hdd? bios? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Chrome: Ctlr+H > "Clear all browsing data" > "Empty the cache" > "Clear browsing data". Men jeg skjønner ikke helt at det kan påvirke lastetiden såpass mye på en så kraftig maskin. Prøv å laste ned prøveversjon av Avast Premium og kjør en virusscan ved neste oppstart og restart PC-en. Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Det virket når jeg flashet biosen til nyeste oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå