Lackadaisical Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 http://www.dagbladet.no/2012/08/16/tema/trening/cornelis/elander/hollywood/22976329/ Hva synes dere om den, og er den verdt å anbefale? En venn av meg som linket den til meg, og siden jeg egentlig ikke vet noe om treningsplaner osv. så bare fulgte jeg den. Har brukt den i en måned nå nesten, og synes den er grei. Har byttet ut et par øvelser ettersom jeg ikke liker visse øvelser. Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Bump. Synes folk at den er bra, og i så fall, hva anbefaler de? Eg veit om RYP, men føler at det blir for få muskelgrupper, og for lite variasjon. Endret 24. oktober 2012 av Lackadaisical Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Du får teste ut programmet for å se hvor lenge du har noen fremgang. Er du ganske fersk innenfor styrketrening så vil du oppleve fremgang (nesten) uansett hvilket program du velger å følge. Hvilke muskelgrupper blir neglisjert av RYP sa du? Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Du får teste ut programmet for å se hvor lenge du har noen fremgang. Er du ganske fersk innenfor styrketrening så vil du oppleve fremgang (nesten) uansett hvilket program du velger å følge. Hvilke muskelgrupper blir neglisjert av RYP sa du? Eg sa aldri at noen blir det, eg sa at eg føler noen blir utelatt, dvs at jeg tror. Jeg vet ærlig talt ikke mye om trening, men RYP virker litt kjedelig, i og med du bare tar de samme øvelsene 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 "bodybuilding.com" beginner work-out program. Velg noe som passer deg;) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 http://www.dagbladet...ywood/22976329/ Hva synes dere om den, og er den verdt å anbefale? En venn av meg som linket den til meg, og siden jeg egentlig ikke vet noe om treningsplaner osv. så bare fulgte jeg den. Har brukt den i en måned nå nesten, og synes den er grei. Har byttet ut et par øvelser ettersom jeg ikke liker visse øvelser. Hva er det med øvelsene du ikke liker? Hvis du mener du har kompetansen til å vurdere og bytte ut øvelser, hvorfor skal du da følge noen andre deler av programmet? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 RYP vis funke veldig bra for alle nybegynnere, og man kan jo selvfølgelig lage sitt eget program når man føler man har kompetansen til det. Det viktigste for min del er å få med baseøvelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå