eibo Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Har i dag en Sony KDF-E50A11 50" bakprojeksons LCD TV som har fått "blue blob" syken. Tror ikke jeg vil ta kostnaden for å fikse den og har nå hatt den i 6 år og er litt klar for å få ny TV opp på vegg for å frigjøre litt gulvplass. TVen skal henge på en østvendt vegg hvor (når du ser rett på TVen) hele høyre siden er en vindusrad ca. 3 meter unna. M.a.o. så kommer det mye lys inn fra den siden, som kan stenges ute ved bruk av persienner. Har en Dreambox DM7020HD parabol tuner samt en Samsung BD-C6900 3D/Blue-ray spiller og en Apple TV (3 gen.) som skal kobles til. Lar meg friste litt av prisen til plasma skjermene, men har forstått at dette kan komme i konflikt med lys nivået i stuen og at LED er et bedre valg. Noen som har erfaring med plasma i stor stue som er godt belyst av moder jord? Jeg har sett litt på Samsung 55" 3D LED Smart-TV UE55ES7005 og lar meg friste litt av den. Selv om jeg har en ekstern parabol tuner, så er det litt fristende å også benytte en innebygd tuner i TV og TVens PVR funksjoner. Noen som har noen tips til hvilke merker og modeller i 50" og oppover jeg burde ta en titt på i prisklassen +/- 15.000,- Lenke til kommentar
eibo Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Har sett på en del modeller og faller tilbake på UE55ES7005 pga. muligheten for tilkobling av parabol. Det jeg er litt usikker på er tidspunkt av kjøp. Noen som har teorier om priser/tilbud på denne modellen nå, rett før jul og januar salget? Lenke til kommentar
eibo Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg endte opp med en LG 55LM960V til 14.995,- Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Elkjøp åpningstilbud ? Lenke til kommentar
eibo Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Jepp, Elkjøp Jessheim Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Tilbudet er det ingenting å si på, bittert at jeg ikke bor i nærheten så jeg kunne slått til på det selv. Du får gi oss en oppdatering når du har fått testet TVen skikkelig. Lenke til kommentar
eibo Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Får den ikke før tidligst 1.11, men overhørte en av de andre selgerene som sa til en kunde at nå var leveringsdatoen 13.11. Står 1.11 på min kvittering, så det spørs om jeg ikke får en utsettelse beskjed fra Elkjøp. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Uansett.. til den prisen er det jaggu verdt å vente på. Trodde kanskje de satt på et lager de ikke klarte å kvitte seg fort nok med, men her har de rett og slett bare lagt goodwill til for å lage ett skikkelig bra tilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå