Swifty Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Vet ikke om dette er rette plassen å spør, men jeg fyrer løs for det om jeg. Får ikke åpnet Opera (7), pcen tenker litt,men så stopper den uten å gjøre noe mer. Har ikke gjort noe med opera siden sist jeg fikk åpnet den sist. Har både prøvt å åpne opera direkte (exe fila der programmet ligger) og med en link. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, må vel kanskje installere det på nytt, men siden jeg ikke er helt sikker på hvilke fil bokmarksa ligger i vil jeg helst slippe å legge det inn på ny (noen som vet hvilke fil det er?) Vil helst få Opera opp å gå igjen så fort som muligt, explorer (windows XP ja) er elendig :/ Må si jeg er litt skuffet, har ikke hatt problemer med opera før,men den dagen må jo også komme en gang. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Slett hele Opera og kjør registry cleanup program, så prøv å legge det inn på nytt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg lurer på om ikke det samme som skjedde med meg har skjedd med deg: En del av filene til opera ble korrupte. Åpne opp opera6.adr filen og se hva som står i den. Hvis det bare er firkanter, da er det noe gale... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det er vanlegvis nok å installere på nytt over den gamle. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Feilpostet. Høyrer inn under Programvare. Flyttes (tvilstilfelle). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå