PaladinNO Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Damn, er det så lenge siden SW-episoden... Vel, litt necromastery her nå: Steam har nå salg på alle(?) SW-spill: http://store.steampo....com/sub/25772/ ...er det noen spesielle å anbefale? Det jeg har i handelisten sålangt er (muligens ikke i kronologisk rekkefølge ): Star Wars: Dark Forces Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II Star Wars Jedi Knight: Mysteries of the Sith Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Bah, finnes ikke Star Wars: Galactic Battlegrounds pluss Star Wars: Galactic Battlegrounds Clone Campaigns på Steam? Useless! "What did you hope to accomplish by coming here, mortal? You have something that belongs to me. And I want it." Hva jeg vil ha er god singleplayer (overhodet ikke interssert i MMO eller noen form for onlineplay) - så er det noe som mangler på handlelisten? ~3€ er prisen jeg tenker pr. spill, men er villig til å gjøre et leap of faith, hvis det er noe jeg "bare må ha" på listen. Endret 3. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå