Gå til innhold

Origin - Tar fra deg spill du ikke har spilt etter ett år?

Anbefalte innlegg

Hei!

Leste denne saken:

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/5997/Ny-digitalspillbutikk-pner-i-dag

I kommentarfeltet står følgende:

Sitat Saerdon:

Origin har jeg ikke brukt, men det eneste jeg har hørt de gjør annerledes er å ta fra deg spill du ikke har spilt på ett år. Så om man liker å ha et ryddig bibliotek så kan man jo kanskje handle der.

Eh.. Stemmer dette??

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke et år, det er to år. Og det gjelder hele kontoen.

Entitlements may only be held in Accounts belonging to legal residents of countries where access to and use of Content and Entitlements is permitted. Entitlements may be purchased or acquired only from EA or an authorized retailer. EA reserves the right to refuse your request(s) to acquire Entitlements, and EA reserves the right to limit or block any request to acquire Entitlements for any reason.

We do not guarantee that any Content or Entitlement will be available at all times or at any given time or that we will continue to offer particular Content or Entitlements for any particular length of time. We reserve the right to change and update Content and Entitlements without notice to you. If you have not used your Entitlements or Account for twenty four (24) months or more and your Account has associated Entitlements, your Entitlements will expire and your Account may be cancelled for non-use. Once you have redeemed your Entitlements, that content is not returnable, exchangeable, or refundable for other Entitlements or for cash, or other goods or services.

Les ToS!

Forøvrig er det ikke 100% garantert at noe kommer til å bli slettet. De forbeholder seg retten til det.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Hmmm, men er det så smart da, selv sett gjennom profittmaksimaliseringsbriller? Det er mange som kjøper flere spill enn de rekker å spille, men med denne modellen så oppfordrer man til å kun kjøpe et og et spill etterhvert som man fullfører dem. For min del ville det hvertfall ført til en drastisk reduksjon i innkjøp.

Jeg må innrømme at jeg er generelt lite begeistret for alle disse mellomklientene som har klistret seg på omtrent alt av PC-spill de senere årene. Er det ikke Steam eller Origin så er det noe annet.

Lenke til kommentar

Du vet Steam når som helst kan fjerne alle spillene sine om de vil? Da vil ingen få spille noe som helst som krever Steam, og de trenger ikke engang gi en grunn til det. Og btw om du ikke har brukt Origin-kontoen på hele to år er det neppe så farlig å miste den heller.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...