mango90 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg fant ingen tråder om dette, så da oppretter jeg en egen. Har noen fått fartsbot eller mistet lappen pga at dere har kjørt for fort? Jeg er interessert i å høre hvor grensa går, hvor fort man egentlig man kjøre i feks 40-, 50-, 60- og 80-sone uten å få bot, for å få bot og for å miste lappen. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Tapsforskriften og Forskrift om forenklet forelegg i vegtrafikksaker Her står alt lista opp, tapsforskrifta omtaler kvar grensene for å miste lappen går, og forenklet forelegg forskriften omtaler kva du får i bot (forenkla forelegg). Lenke til kommentar
mango90 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Tapsforskriften og Forskrift om forenklet forelegg i vegtrafikksaker Her står alt lista opp, tapsforskrifta omtaler kvar grensene for å miste lappen går, og forenklet forelegg forskriften omtaler kva du får i bot (forenkla forelegg). Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå