nestbest Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei! Dette spørsmålet har kanskje ikke noe på denne siden å gjøre siden den heter hardware.no men jeg prøver alikevel.. :smile: Er det noen måte å lagi en dvd ut av en avi fil på?? Jeg har en playstation2 så den er ganske kresen når det gjelder dvd'r.. Jeg kan ikke ha noen vcd filer men kun vob+ifo ...osv... Så jeg må altså konvertere avi til vob/ifo noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ja, det skulle vel ikke være noe problem... søk etter AVI to DVD på www.google.com foreks... Kan være lurt å søke litt før man stiller spørsmål. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har en playstation2 så den er ganske kresen når det gjelder dvd'r..Så vidt jeg vet klarer vel bare ps2 DVD-R, eller er jeg langt ute på jordet nå? Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Nei... Jeg har en ps2 og dvd+r brenner.. Komprimerer filmer med dvd shrink og legger dem inn på dvd+r.. Dette funker help fint hos meg... Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Så vidt jeg vet klarer vel bare ps2 DVD-R, eller er jeg langt ute på jordet nå? JA Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Så vidt jeg vet klarer vel bare ps2 DVD-R, eller er jeg langt ute på jordet nå? JA Da så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå