Gå til innhold

Trommel for å organisere lange lydkabler?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et lite problem jeg prøver å finne en løsning på.

Jeg har en bærbar lydopptaker og har fra denne flere outputs som jeg plugger øreplugger i. Jeg spiller trommer og skal kunne sitte bak trommene og samtidig ha lang nok kabel slik at den strekker seg helt til opptakeren. Vi er da flere i et band som har samme oppsett.

Dette betyr at jeg har måttet kjøpe inn 3-meters forlengelseskabler. Og dette blir det naturligvis mye kabelrot av.

Så tenkte jeg at, hva om jeg har en spole eller trommel som jeg kan bare vikle kablene inn i. Eller enda bedre, en automatisk en som fungerer mer som strømkabelen på en støvsuger. At jeg kan bare dra ut den lengden jeg trenger. Og deretter bare trykke på en knapp så drar den seg tilbake igjen. Dette hadde vært mildt sagt supersweet!

Så jeg klarte omsider å finne dette da på DealExtreme.

http://dx.com/p/retractable-3-5mm-m-m-audio-cable-black-1m-length-35750?item=84

Men denne er jo altfor kort! Noen som har en idé for hva jeg kan finne på for å løse dette? Jeg har skulle hatt en som har litt større trommel nemlig. Er ikke noe problem å åpne den opp og bytte ut med min egen kabel. Men den må da være stor nok til å kunne samle opp opptil 3 meter med 3.5 mini jack-kabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...