Gå til innhold

Vurderer å kjøpe nytt kamera!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt dere har gode poeng, vel og merke "servert" i en tråd der det passer inn.

 

PS!! kommer med denne lille utblåsingen siden "forurensing" av tråder irriterer meg av og til.

PS!!PS!! dette gjelder også der vi "Canon-fanboys" måtte "forurense" andre systemer sine tråder.

 

 

Men generellt er det en uting at man svarer på andre ting enn det som trådstarter spør om. Her på akamforum er det ofte at en tråd blir vridd over til en hvilket merke er best diskusjon.

 

 

Okey, okey! :) Da får jeg begynne med å beklage.

Her ser jeg at jeg har litt liten erfaring med kameraforum, og at jeg burde vist ydmykhet ift det polljen og ramses prøvde å advare meg mot, skal være forsiktig med dette til neste gang!

 

mvh,

Ali.

Endret av theGreatest
Lenke til kommentar

Okey, okey! :) Da får jeg begynne med å beklage.

Her ser jeg at jeg har litt liten erfaring med kameraforum, og at jeg burde vist ydmykhet ift det polljen og ramses prøvde å advare meg mot, skal være forsiktig med dette til neste gang!

 

mvh,

Ali.

Bra det, theGreatest. Men er ikke så bigdeal at du trenger beklage egentlig.

Dette er jo et debattforum, og da kan man selvfølgelig debattere og argumentere slik man ønsker. Det har den enkelte bruker full rett til. Selvfølgelig med den konsekvens at det irriterer mange, men hva har man debattforum til for om det ikke er for å diskutere. Og trådstarter er antagelig ikke så interessert alikevel siden han er borte.

 

Det som irriterer meg mest på et fotoforum er at det er voldsomt fokus på hvilket merke som er best. Hvem man heier på. Det er utrolig slitsomt når det dukker opp i svært mange tråder. Man unngår glatt bestemte egenskaper ift behov men tviholder på retten til å konkludere med hva som er best. Og da selvfølgelig anbefale det uten å ane noe om behov til den man anbefaler det til. Det er irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok sånn at jeg egentlig blir litt irritert på sånt jeg også, men på den andre siden så er jeg ikke så lenge irritert. Akkurat i øyeblikket jeg leser posten, kanskje. Poenget med innlegget er å nevne at jeg har plukket opp endel egenskaper til andre merker som jeg nok ikke hadde visst om om det ikke var for disse "OT-innleggene". Om det står et merke i trådtittelen, og det ikke er Canon, så hopper jeg som regel over tråden (iallefall så lenge det er annet å lese om..). Om det da ikke er en "hjelp meg"-tråd, de syns jeg er lærerike uansett merke.

 

Og er det nå egentlig sånn at det er så mange merketroll her inne? Jeg syns nok ikke det.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...