el mindo Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Talkmore har fra tid til annen, forskjellige vervekampanjer gående. I skrivende stund, er den gjeldende kampanjen: Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis, i tillegg til at din venn får 2 gratis månedsavgifter. Verving er kjempeenkeltDen du verver må gå inn på våre nettsider www.talkmore.no og legge inn en bestilling på Fastpris Tale, Fastpris SMS, Fastpris Data eller Alt-i-ett. Den som bestiller legger så inn ditt mobilnummer i kampanjefeltet underveis i bestillingen. Din rabatterte månedsavgift blir trukket fra dine neste fakturaer etter at din venn har tatt sitt Talkmore abonnement i bruk. Din venn vil de to første månedsavgiftene gratis. Du vil kunne se hvem du har vervet ved å logge deg inn på Mine sider. Da jeg tenker å bytte operatør og abonement, har du mulighet til åværve meg. Siden One Call (Folkepakka), Chess (Sjakk Matt), Talkmore (Alt-i-ett) og Djuice (all in 1 M) for øyeblikket tilbyr de samme fastpris-pakkene, Står Talkmore fem som det beste valget for meg. BankID Mobil, Telenor sitt nett og eventuelt 2 måneder gratis. Så har du lyst til å vervemeg, er det bare å sende PM, så får også du to måneder gratis. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 sendt en pm PM svart og abonnemnt bestilt. Her er det bare for flere å slenge seg på. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Om flere har lyst på noen gratis måneder, så er 410 45 610, mitt nummer, om noen ønsker å slå til på samme tilbud. Bare å værve videre hær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå