Funchi Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Heisann! jeg har nå bestemt meg for å gå til innkjøp av en gaming laptop. Desverre ( for meg) kan jeg veldig lite om komponenter i en datamaskin, og hadde dermed håpet at noen på forumet her kunne hjulpet meg litt ut med noen anbefalte forslag med begrunnelser! Jeg er en student, så jeg kommer til å være mye i bevegelse. Dette betyr at jeg gjerne ser for meg en 15-16 tommers skjerm. Jeg ser også for meg at dette skal være en laptop som kan kjøre de fleste av spill på høy grafikk, da jeg foretrekker å game en del på fritiden Jeg er villig til å bruke 12000 max - og velger å tro at man kan få en ganske så bra gaming laptop til denne prisen. Har dere noen forslag samt anbefaligner av laptoper? noen gode råd? Jeg kan informere om at jeg har sett litt på Multicom Kunshan P150E med AMD Radeon HD 7970M, og har hørt at det er mye problemer med dette kortet. Er ikke villig til å bruke 2000 kr ekstra på et bedre ett desverre På forhånd takk! Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 tja.. du kan jo ta en titt på http://www.prisjakt.no/product.php?p=1178819 denne har fått mye skryt av blant annet kjøleløsningen (som er viktig i en gaming laptop) Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Pc'n nevnt over er et godt alternativ. Har spilt nye wow i hele helgen på høyeste grafikk uten store problemer eller nevnverdig varmeproblemer. Den er rask, fin å se på og er veldig "gjennomført". Jeg valgte å ikke kjøpe den multicom maskinen du snakker om pga de skjermkort problemene, samt kjøleløsningen. G55VW er absolutt å anbefale Endret 22. oktober 2012 av Alekzen Lenke til kommentar