TCK Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei. Jeg vet ikke helt hvordan det skal forklares. Men i noen spill så "forstrekkes" noen objekter.. Veggene blir mile lange, våpnene er mile lange osv.. Noen screenshots: VC1 VC2 Skjer ikke i alle spill. Skjer ikke i Counter Strike. Men skjer i GTA3, GTA: Vice City, Battlefield 1942 og mange fler. Noen som kan hjelpe meg med å bli kvitt problemet? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 har du klokket kortet? virker som den prøver noe som kortet ikke greier.. hvis du skjønner.. sjekk om kjøleren sitter ordentlig på.. sjekk gradene.. og klokk ned hvis du har klokket det opp.. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Har ikke klokket i hele tatt. Burde være kjølig inne i kabinettet. Kan være kjøleren.... Siden det ikke er vifte på den, kun ribbe. Kan prøve med ei vifte på topp.. Hvilken størrelse skal jeg bruke? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 ingen som vet noe annet som kan være galt med skjermkortet mitt? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 ingen som vet noe annet som kan være galt med skjermkortet mitt? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvilke drivere har du installert? Har du prøvd et forskjellig driversett? Jeg husker jeg har sett en person som hadde samme problemet som deg, på et Radeon 9000 kort. Men jeg vet ikke om han fikk løst problemet. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 ati har gitt ut en patch til gta3 iallefall, og de nye driverne skulle ha fikset slike problemer for omtrent et halvt år tilbake... i battlefield vet jeg ikke, men her er det drivere det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå