Sweety2 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Jeg vet om en som snart skal få mensen .. Og ho er redd for å få det .. Noen tips? (vet ikke hva jeg skal si til ho) Endret 22. oktober 2012 av Sweety2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 At det er naturlig å få det? Bruk tampong/bind og vent en ukes tid så er det over. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvorfor er hun redd? På grunn av smerten? Ta noen ibux når man begynner å kjenne smertene, så skal de holde seg unna ihvertfall for noen timer. Det går fint å gafle i seg ibux ett par-tre dager.. har sjekket med lege. For de som mener at mensensmerter ikke er noe å ta smertestillende for: fuck you. Lenke til kommentar
Sweety2 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Takk for svarene .. Skal fortelle det til ho med en gang Og hun var/er litt redd fordi hun ikke har fått det ennå .. Var ikke sikker på hva jeg skulle si ^^ At det gjør litt vondt i begynnelsen? Vondt i magen^^ ville ikke skremme ho akkurat .. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Man kan merke det før det kommer ja, og det er i form av smerter og å være uvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå