espen1991 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Heisann! Om noen av dere leste min forrige tråd om at jeg var på date med kollegaen min kan jeg fortelle at det mest magiske skjedde! Vi er på såkalt "dealer'n" som vi sa så fint på ung.skolen Jeg er helt fra meg når jeg ikke er med henne, og når jeg er med henne så føler jeg at ingenting i verden betyr noe lenger.. merkelig følelse, men ja Tingen er at vi har holdt på i snart 1mnd.. og vi har vært en del sammen siden det.. Vi har ikke hatt sex enda, og det synes jeg egentlig er greit (kødder ikke), jeg er ikke ute etter noe "tøm og røm" greier.. denne jenta gir meg følelser som jeg aldri før har hatt og jeg innser at jeg aldri har vært forelsket tidligere (kondolerer til eksene mine). Vi har jo gjort noe i den såkalte "boka" da, når vi ligger å koser så blir det mye tørrjukking og hun har runket meg litt.. mens jeg bare fått "fingret" henne med hånden utenpå buksa. Tror faktisk hun kom Det jeg synes er litt rart er at hun klarte fint å snike hånden sin ned i buksa mi (næremere bestem bokseren) og runket meg, og jeg tok det da som et klarsignal for at jeg kunne gjøre det samme på henne, men når jeg næremet meg buksekanten hennes så stoppet hun meg og ristet på hodet.. jeg brydde meg ikke særlig om det der og da fordi hun fortsatte med det hun holdt på med. Men noen dager senere så jeg at hun hadde begynt på p-piller.. disse hadde ikke ligget der tidligere og det var bare tatt noen piller av dem.. Nå vet jeg generelt utrolig lite om p-piller, men tar det en viss tid før de virker? Må hun gå på det en god stund før det plutselig virker? Eller er det sånn at de virker fra dag 1 og hun begynner å bli "klar"? Jeg vil ikke forhaste meg noe i det hele tatt, vil hun vente en liten stund så går det helt fint for min del Men selvfølgelig er jeg mann nok til å si at jeg takker ikke nei om hun skulle by seg frem iløpet av nærmeste tid Setter pris på svar som kan hjelpe meg litt, gjerne fra dere damer også! Takk! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 P-pillene må startes på når hun har mensen, og hun må gå på dem i 7 dager for at de skal få full effekt. Kanskje dette er hvorfor du har blitt litt ''avvist'' av og til når det gjelder fingring? Ingen liker røde fingre.. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 P-pillene må startes på når hun har mensen, og hun må gå på dem i 7 dager for at de skal få full effekt. Kanskje dette er hvorfor du har blitt litt ''avvist'' av og til når det gjelder fingring? Ingen liker røde fingre.. makes sense! takk skal du ha:) Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 P-pillene må startes på når hun har mensen, og hun må gå på dem i 7 dager for at de skal få full effekt. Kanskje dette er hvorfor du har blitt litt ''avvist'' av og til når det gjelder fingring? Ingen liker røde fingre.. Det kan jeg dessverre skrive under på. Ugh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå