mango90 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei Er det noen kontormedarbeidere her? Hvor mye tjenere dere? Startlønn? Evt tariff? (har prøvd å google tarifflønna her uten hell) Har dere noe utdanning/kurs? Jobber dere i privat eller offentlig sektor? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei Er det noen kontormedarbeidere her? Hvor mye tjenere dere? Startlønn? Evt tariff? (har prøvd å google tarifflønna her uten hell) Har dere noe utdanning/kurs? Jobber dere i privat eller offentlig sektor? Jeg er ikke kontorrotte akkurat nå men var det for ikke så lenge siden ved National Oilwell Varco, og hadde 141,- i timen. Utdanningen min var irellevant til lønna, (jeg har diverse kurs i ledelse, prosjektledelse, sikkerhet, IT-sikkerhet, vekter, dørvakt, programmering, regnskap og lignende. Jeg er og utdannet IKT-driftsoperatør); jeg hadde samme lønna som ei annen ei som hadde det som sin første jobb og alt hun hadde var 3 år allmenn/stud. spes. Selskapet var ikke organiserte, (dvs. NOV hadde en kultur som gjorde at "fagforening" var et forbudt ord) -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå