Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekstypen vil møtes - hva nå?

Anbefalte innlegg

Joda, hun har figurert i mang en hevnplan. Og jeg vurderte for en stakket stund å sende henne en SMS med "Gratulerer med to måneders bryllupsdag. I dag reddet jeg ekteskapet ditt ved å IKKE gå til sengs med ektemannen din".

Men jeg sendte selvsagt ikke meldinga. Utover å være sjeleglad for å ha utvist et snev av etisk tankegang ovenfor min nokså virile eks-forlovede, skal jeg også ærlig vedkjenne meg at jeg godtet meg over følgende:

1) Hun er faktisk ikke så fantastisk bra likevel. Sågar hun er ikke i stand til å holde sin ektemann borte fra forlystelsens stier

2) Jeg er henne moralsk overlegen, da jeg - i motsetning til henne - ikke har behov for å erobre en annen kvinnes mann for å få bekreftet meg selv.

Og akkurat disse to punktene er for meg så adskillig mer tilfredsstillende på nåværende tidspunkt enn ymse hevnaksjoner.

I tillegg fortalte han meg følgende: I april i år fikk jeg vite at han var alvorlig syk. Jeg sendte ham i den anledning et brev med ønske om snarlig helbred og god bedring. I tillegg la jeg ved en rull "Smil"-sjokolade (jeg bor i utlandet, og "Smil" er hans yndlingssjokolade). Dette hadde resultert i at et helvete brøt løs mellom de. Av den grunn kan jeg vel med høy visshet anta at jeg på ingen måte troner øverst på henne liste over mennesker hun liker. Noe som er meg faktisk rivende likegyldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte faktisk ikke på hevn, men ser at det fort kan bli mottatt på den måten. På mange måter sitter hun i samme båt du satt i, og du ville kanskje vært glad i dag dersom noen fikk deg ut av den båten for lenge siden.

Nuvel, det er ikke alle man kan komme overens med, eller vil. Du virker kapabel til å si nei takk til de forslag din eks kommer med, får håpe det vedvarer. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er noe ''galt'' med deg eller henne, men at karen bare er en jævla drittsekk. Han har vært utro mot deg med kjerringa han er gift med nå.. hvorfor skulle det bli annerledes ''the second time around''? Nå er han til og med villig til å være utro mot kvinnfolket han er gift med!

Noen ganger så stemmer utsagnet ''once a cheater, always a cheater'' veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...